درب برقی رویال پایا

فروش و نصب, درب برقی, قفل برقی

proteco پروتکو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت پروتکو ایتالیا با بیشا از چهل سال سابقه بعنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید سیستم های درب های اتوماتیک در اروپا شناخته شده است . استفاده از استاندارد های مختلف در زمینه مونتاژ و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا پروتکو را به شرکتی پیشرو در زمینه تکنولوژی و نوآوری تبدیل نموده است ، کلیه محصولات قبل از تحویل به مشتری تحت سخت ترین شرایط تست و کنترل کیفیت قرار گرفته و سپس عرضه می گردد. قیمت این محصول نسبت به محصولات همتراز خود مناسب میباشد.

این سیستم‌‌‌ها از نوع الکترو مکانیک   میباشد  و علیرغم قدرت بالا از سرعت یکنواختی برخوردار است (s18 برای زاویه بازشوی 90 درجه). این عامل با کنترل و کاهش سرعت در انتهای مسیر از ضربه و تنش نابجا بر روی درب و سیستم می‌کاهد.  گیربکس موتورها درحالت عادی در گیر بوده و در این زمان حرکت درب با نیروی خارجی امکان پذیر نمی‌باشد (در عمل سیستم قفل می‌‌باشد)، مگرآنکه سیستم  با کلاچ دستی موجود بر روی موتور خلاص شده باشد. قدرت بالای این سیستم هااز استهلاک سیستم در تردد‌های بالا می‌‌کاهد.

از ویژگی‌‌های دیگر سیستمها ضریب ایمنی IPX4(NEMA3) و استاندارد حرارتی 50+ تا 20- درجه سانتیگراد می‌توان اشاره کرد. بدنه کاملا آلومینیومی با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای علاوه بر محافظت از اجزای سیستم در کلیه شرایط محیطی تضمین کننده زیبایی ماندگار سیستم می‌‌باشد.

 با توجه به اینکه سیستم  دارای چشم‌‌های حسگر مانع می‌باشد که از برخورد احتمالی درب با شخص و یا وسیله نقلیه می‌‌کاهد، کلاچ هوشمند سیستم نیز در اثر برخورد با مانع نیروی انتقالی به درب را میزان 5 N کاهش خواهد داد.

قابلیت دیگر امکان تردد از بخش محدودی از درب می‌‌باشد به این معنی که می‌توان به دستگاه برنامه داد که با یک دکمه ریموت کل معبر برای تردد باز شود و با شاسی دیگر از همان ریموت نیمی از معبر جهت تردد شخص یا وسائل نقلیه کم عرض باز گردد به این صورت که تک لنگه از درب میتواند تحت کنترل قرار گیرد . همچنین کنترل روشنایی پارکینگ نیز از دیگر امکانات برد مرکزی دستگاه می‌‌باشد.

این سیستم قابلیت اتصال به کلیه تجهیزات اتوماسیون استاندارد را دارا می‌‌باشد و در برنامه سیستم امکان اتصال به  شبکه‌‌‌های PLC , BMS گنجانده شده است و یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد سیستم امکان فعال‌سازی سیستم‌‌های کنترل تصویر و تصویر برداری در منطقه است که بطور مثال با باز شدن درب ضبط تصویر شروع خواهد شد.

  


اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

درب برقی رویال پایا

اصفهان

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش و نصب، درب برقی، قفل برقی، تکثیر ریموت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات