فروشگاه اینترنتی نورالهدی

فروش تلاوت صوتی تصویری, قرائتهای شبکه قرآن, گنجینه تلاوت

معرفي فعاليت شركت فروشگاه نورالهدي

فروشگاه بزرگ (نورالهدی) در نظر دارد جهت بالا بردن معلومات و سطح تلاوتهای قاریان و حافظان ایرانی بسته ای بسیار پرمحتوا از نظرعلمی ، آموزشی ، فنی و در عین حال استثنایی و باورنکردنی از تلاوتهای صوتی و تصویری قاریان مشهور جهان بالغ بر 30000 تلاوت صوتی و تصویری همراه با برنامه های آموزشی از اساتید برجسته علوم قرآنی  و برنامه های متنوع تلوزیونی از قاریان و اساتید قرآن و همچنین مصاحبه های تلوزیونی و تصویری از مشهورترین قاریان جهان و...  که در120عدد دی وی دی توسط چند تن از قاریان مشهور ایرانی گردآوری و جمع آوری شده است را برای عرضه دراختیار شما قرآن دوستان و قاریان و حافظان عزیزقرار دهد. قابل ذکر است ،  امکان گلچین کردن تلاوتهای صوتی وتصویری و همچنین ابتهالات و تواشیح های مختلاف از درون این مجموعه وجود دارد و شما میتوانید با مراجعه به لیست تلاوتهای صوتی و تصویری که لینک آنها در انتهای همین مطلب موجود میباشد سفارش خود را ثبت بفرمایید.

توجه : عزیزانی که مایلند کل مجموعه را خریداری بفرمایند مبلغ 110.000 تومان (به ازای هر دی وی دی 1000 تومان+10عدد دی وی دی به صورت هدیه ورایگان+ 10000 تومان تخفیف هزینه ارسال درصورت خریدنقدی) را به یکی از شماره حسابهای فروشگاه که در انتهای همین صفحه ذکر شده است واریز بفرمایند و این موضوع را با یکی از راه های ارتباطی زیر به ما گزارش دهند تا مراتب لازم جهت ارسال این مجموعه انجام شود.

افرادی که مجموعه را به صورت نقدی خریداری کنند از تخفیف ویژه ای بهره مند خواهند شد و نیازی به پرداخت هزینه پستی ندارند (فروشگاه ، هزینه پستی را خواهد پرداخت)

دقت داشته باشید که این مجموعه برای استفاده شخصی ارسال می شود. و هرگونه کپی برداری برای عرضه شرعاً مشکل داشته و حرام خواهد بود .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

تلفن تماس : 09138458987

ایمیل : fazel_s_2007@yahoo.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی نورالهدی

کرمان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

فروش تلاوت صوتی تصویری، قرائتهای شبکه قرآن، گنجینه تلاوت، قاریان مشهور ایران و جهان

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات