فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت سپتیک تانک به په عواملی بستگی دارد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فاضلاب خروجی از واحدهای مسکونی باید به حدی تصفیه شود که چاه را مسدود نکند. دستگاهی که این تصفیه را انجام می دهد سپتیک تانک نامیده می شود. این دستگاه یک میدان تخلیه است و دارای محفظه بتن، فایبرگلاس، پی وی سی یا پلی اتیلن است که قبل از تخلیه فاضلاب آنها را تجزیه می کند.
انواع سپتیک تانک
سپتیک تانک ها بر اساس نوع مخزن طبقه بندی می شوند. دسته بندی ها عبارتند از: بتن، آجر، پلی اتیلن، کامپوزیت

بتن: از بتن مسلح ساخته شده و احتمال خوردگی و ترک خوردگی آن زیاد است. در این مدل با نفوذپذیری و نشت آب از جداره مخزن سروکار دارید.
آجر: ترکیبی از آجر فشرده و ملات ماسه سیمانی. میزان نفوذپذیری و نشت آب در این مدل بالاست.
پلی اتیلن: کاربرد این نوع سپتیک تانک بیشتر از انواع دیگر است. مقاومت بالای این مدل سپتیک تانک در برابر خوردگی و سرعت بالای نصب علیرغم قیمت بالای آن نسبت به دو مدل قبلی، باعث محبوبیت آن نزد سازندگان شده است. سپتیک تانک پلی اتیلن دو جداره نسبت به نوع تک جداره خود مقاومت فشار بالایی دارد.
کامپوزیت: این مدل از فایبرگلاس ساخته شده است و مقاومت خوبی در برابر پساب دارد.
مکانیسم عمل سپتیک تانک.
فاضلاب از طریق قسمت ورودی وارد سپتیک تانک می شود. این قسمت توسط پارتیشن از قسمت دوم جدا شده و بیش از نیمی از حجم سپتیک تانک را پوشش می دهد. هنگامی که فاضلاب وارد این منطقه می شود، مواد ته نشینی سنگین ته نشین می شوند و روغن ها و گریس ها روی سطح شناور می مانند. موادی که در کف مخزن ته نشین شدند، توده ای از لجن و باکتری را تشکیل دادند.

در طی تکثیر و رشد میکروارگانیسم های موجود، واکنش های بیولوژیکی صورت می گیرد که باعث تجزیه مواد آلی و تصفیه آب می شود. به این ترتیب حجم لجن کاهش می یابد و در طی این فرآیند بیوگاز تولید می شود. این بیوگاز که اغلب متان است از طریق لوله اگزوز تخلیه می شود.

سپس پساب از مسیری که در کنار پارتیشن بین قسمت اول و دوم قرار دارد وارد قسمت دوم سپتیک تانک می شود. چربی باقیمانده و پوشش های اضافی روی سطح شناور باقی می ماند و در نهایت پساب تصفیه شده از طریق لوله خروجی سپتیک تانک تخلیه می شود.
روش های نوین جمع آوری فاضلاب توسط سپتیک تانک
در ایران پس از حذف مایع لجن، کلر را کلر می کنند و در حوضچه کلر دفع می کنند. پس از ورود به انبار، فاضلاب مقداری رسوب از دست می دهد و مواد از طرف دیگر خارج شده و به صورت لجن در کف انبار تجمع می یابد.
فروش مستقیم سپتیک تانک پلی اتیلن، فایبرگلاس و بتنی در لوله
از آنجایی که خط لوله آنلاین یک فروشگاه واسطه نیست و محصولات لوله و اتصالات دسته اول را به شما تحویل می دهد، یک مرجع آنلاین به روز برای ارائه قیمت انواع اتصالات و لوله است. با چند کلیک می توانید سایت پایپ لاین را به صورت آنلاین جستجو کنید و به راحتی اقلام مورد نیاز خود از جمله سپتیک تانک را تهیه کنید و پس از بررسی و مقایسه قیمت سایر فروشگاه ها با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم پیدا کنید. خریدن.
فاکتورهای قیمت تانک سپتیک
هنگام خرید سپتیک تانک با قیمت های مختلفی در بازار مواجه می شوید. هنگام خرید سپتیک تانک و قیمت آن باید به عوامل زیر توجه کرد:

جنس بدنه تانک
تعداد تانک یا سپتیک تانک بی هوازی
صنعتی یا خانگی باشد
میزان خاک موجود در بدن.
تعداد و ارتفاع منهول های مورد نیاز
سپتیک تانک افقی یا عمودی
دفن مخزن یا بدون دفن مخزن سپتیک

قیمت سپتیک تانک آماده و پیش ساخته
این نوع سپتیک تانک همانطور که از نامش پیداست به صورت کارخانه ای و کاملا آماده در محل ارسال می شود و فقط نیاز به نصب دارد. سپتیک تانک های آماده و پیش ساخته در انواع بتنی، فایبرگلاس و پلی اتیلن به فروش می رسند که مهمترین عامل در هر کدام از این انواع میزان باری است که قرار است دستگاه سپتیک تانک تحمل کند. قیمت ها برای هر نوع و بر اساس فاکتورهای قیمت متفاوت است.

به عنوان مثال، سپتیک تانک عمودی ساخته شده از بتن یا پلی اتیلن که اغلب کار را دشوار می کند، قیمت و هزینه بیشتری دارد. بسته به کاربرد آن، انتخاب سپتیک تانک افقی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.
قیمت سپتیک تانک آماده و پیش ساخته
این نوع سپتیک تانک همانطور که از نامش پیداست در کارخانه تولید و به صورت کاملا آماده در محل ارسال می شود و فقط نیاز به نصب دارد. سپتیک تانک های آماده و آماده در انواع بتنی، فایبرگلاس و پلی اتیلن به فروش می رسند که مهمترین عامل در هر یک از این انواع میزان باری است که قرار است دستگاه سپتیک تانک تحمل کند.

قیمت ها برای هر نوع و بر اساس فاکتورهای قیمت متفاوت است. به عنوان مثال، سپتیک تانک عمودی ساخته شده از بتن یا پلی اتیلن که اغلب کار را دشوار می کند، قیمت و هزینه بیشتری دارد. بسته به کاربرد آن، انتخاب سپتیک تانک افقی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات