نهالستان و نهال فروشی مهندس آرمین قاسمی تولید و فروش ارقا...

نهالستان,نهال فروشی, فروش نهال گردو

آموزش کاشت درخت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آموزش کاشت درخت : در صورتی که نهال در گلدان یا کیسه باشد امکان انتقال در هر موقع از سال وجود دارد ولی اگر نهال در زمین باشد در مورد درختان همیشه سبز مثل کاج و سرو در اول بهار و در مورد درختان خزان کننده از اوایل آذر ماه تا آخر اسفند ماه می توان نهال را به محل اصلی منتقل نمود.

نحوه کاشت

1- ابتدا محل کاشت را علامت گذاری و اقدام به خارج کردن خاک آن نمایید. قطر گودال در نهال هایی که ریشه برهنه دارند به اندازه ۳ تا ۵ برابر قطر گسترش ریشه و در نهال هایی که در گلدان هستند 2 برابر قطر ظرف حاوی نهال می باشد. عمق حفره محل کاشت باید دقیقاً به اندازه عمق ریشه باشد. در صورت امکان ۳۰ سانتیمتر خارج از محوطه کاشت را نیز زیر و رو کنید.

2- برای کاشت نهال با ریشه برهنه مطابق شکل زیر باید در مرکز گودال برجستگی کوچکی ایجاد نمایید. این عمل باعث قرار گرفتن بهتر ریشه در اطراف آن می گردد.

3- طوقه گیاه (محل بین ریشه و ساقه ) باید دقیقاً در سطح خاک قرار گیرد کاشت عمیق باعث نرسیدن اکسیژن کافی به ریشه ها و در نتیجه عدم رشد درخت و افزایش رطوبت در محل طوقه و بالای آن شده و شرایط را جهت بیماری های قارچی فراهم می آورد.

4- قبل از کاشت نهال ، ریشه ها را به دقت بررسی نمایید و ریشه های بهم فشرده را توسط انگشتان یا هر وسیله غیر تیز دیگر از هم باز کنید.

5- پس از قرار گرفتن صحیح نهال در گودال ، نهال را به صورت قائم نگاه دارید و گودال را به آرامی با خاک حاصل خیز که با کود دامی کاملاً پوسیده، مخلوط شده است پر نمایید.

6- بعد از پر کردن گودال سطح آن را کاملاً یکنواخت نموده و به طور کامل آبیاری نمایید.

7- در محل هایی که امکان جابجایی ریشه درخت وجود دارد باید از قیم استفاده نمود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نهالستان و نهال فروشی مهندس آرمین قاسمی تولید و فروش ارقا...

آذربایجان غربی، میاندوآب

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نهالستان،نهال فروشی، فروش نهال گردو، بذر آلبالو،بذر هلو،بذر پسته، بذر بادام،بذر آلوچه،فروش بذر، فروش نهال شناسنامه دار، نهال چنار،نهال گلابی آنجو، درخت آلو،درخت بادام،درخت هلو،درخت انگور، درخت شلیل،درخت تنسگل،درخت به،درخت سنجد، درخت پاکوتاه،نهال گردو اسرائیلی،نهال عناب، نهال گردو پیکان،قیمت نهال،فروش نهال، نهال انجیر استهبان،قیمت بذر،خرید بذر، ،احداث باغ،آموزش کشاورزی، نهال گردو خوشه ای، نهال گردو پیوندی، فروش نهال گردو،نهال گردو اسرائیلی، نهال گردو چندلر،فروش نهال گردو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات