شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

بازاریابی ویروسی چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بازاریابی ویروسی روشی جالب برای رساندن پیام شما به دیگران است .

حتما مشاهده کرده اید که کلیپ های ویدئوئی جالب ،خبر های مهم ، بدون هیچ تلاشی به سرعت دست به دست شده و پس از مدت کوتاهی بسیار متداول می شود .

مانند ویروسی که باعث سرماخوردگی یا آنفولانزا میشود ، همچنین استفاده از وسایل تبلیغاتی خاص و جدید شما که برای معرفی محصولات و خدمات شما استفاده شده ، می تواند از طریق انتشار ویروسی به سرعت پخش شود .

 

بازاریابی ویروسی بر مبنای اصل دهان به دهان یا شانه به شانه کار میکند .

با استفاده از استراتژی تجهیزات تبلیغاتی و بازاریابی اینتراکتیو ، می توانید در کوتاهترین زمان ممکن نام ، تخصص و پیام شما را کسترش دهد .

وقتی عملیات بازاریابی ویروسی را آغاز کردید به سادگی نمیتوان آن را متوقف کرد و نام فروشگاه یا شرکت شما تا مدت ها بر زبان ها خواهد بود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات