شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

اینتراکتیو فلور چیست؟ Interactive floor

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اینتراکتیو فلور یا همان فرش مجازی ، یک تصویر متحرک است که مانند یک فرش روی سطح زمین و کف مراکزی تجاری مانند بانک ها ، فروشگاه ها ،پاساژ ها ، ورودی هتل ها ، سالن های ورزشی پهن می شود.

این تصویر به رفت و آمد و همچنین حرکت افرادی که از روی آن عبور می کند واکنش نشان می دهد . واکنش و عکس و العملی که هر فرش از خود نشان میدهد متفاوت است.

 مثلا در یکی از مدل ها پروانه هایی روی گل های قالیچه نشسته اند و به محض اینکه رهگذری روی فرش پا میگذارد پروانه ها از روی گل های فرش به پرواز در می آیند.

در برخی مدل های اینتراکتیو فلور میتوان تصویر یک حوض مجازی را روی سطح زمین ایجاد نمود ، این حوض که تصویری از شما ، محصولاتتان و یا آرم شما در کف این حوض و زیر آب نمایش می دهد ، میتواند دارای ماهی های پر جنب و جوش باشد و با وارد شدن شخص داخل این حوض آب ، ماهی ها پراکنده می شوند و آب مواج میشود .

پس از چند ثانیه کم کم موج ها آرام شده و آب به حالت اول برمی گردد. انواع و اقسام افکت ها و بازی ها را می توان روی سطح زمین و در سایز های مختلف ایجاد نمود.

 تصویر روی سطح زمین از یک ویدئو پروژکتور خارج می شود و سایز این تصویر از 30 اینچ به بالا می تواند باشد . در محیط های روشن و تاریک ، در فضای سر پوشیده یا حتی بدون سقف و خارج محیطی ،قابل نصب و راه اندازی می باشد .

طبیعی است که هر چه فرش، بزرگتر باشد گرانتر است و هر چه محیط کم نور تر باشد فرش از زیبایی و جلوه بیشتری برخوردار خواهد بود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات