دژاک فروش محصولات فک FAAC)44101017-44101018 FAAC جک فک 41...

کرکره برقی, جک های پارکینگی, دوربین مداربسته

نقطه تلاقی انتخاب خوب و حس خوب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سلام 

در حالی که تصمیم به خوندن این مطلب داری امیدوارم حس وحالت خوب باشه من هم به رسم بازاریابی مدرن تلاشم همینه که بعد از خوندن این مطلب حس حالت رو بهتر کنم راستش به طور کلی خط مشی این شرکت همینه . این که بتونه به مشتری های بالقوه خودش حس رضایتمندی پس از خرید رو القاء کنه و از اون مهمتر به مشتریان بالفعل خودش در هر فرصتی این حس خوب رو متمادی ، مستمر و مکرر تقدیم کنه .شخصا سالهاست به این نتیجه رسیدم:مطمئن ترین راه کامیابی در تجارت از دیر باز تا همین لحظه ای که دارم سعی میکنم شما رو راضی کنم،حس رضایتمندی در مشتری و از اون مهمتر تکرار و تمدید این حس به هر شیوه هست .

بله درسته که این شرکت فروش بهترین کالای جهان در زمینه درب های اتوماتیک رو در ایران نمایندگی میکنه ولی برای مثال اگر نمایندگان شرکت تویوتا  خدمات واقعی و مطلوب نداشتن تویوتا میتونست به این سقف رویایی فروش دست پیدا کنه ؟

شاید اگر شرکت APPLE در ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش داشت به جای13درصد میتونست 50 درصد بازار موبایل ایران رو مال خود کنه .

حالا یه نکته خیل مهم و جالب توجه وجود داره و اون اینه که در کالاهایی مثل موبایل ، خودرو یا لوازم منزل یک تفاوت بسیار پررنگ با کالاهای درب اتوماتیک هست که همین تفاوت مرز باریک و حساس رضایت و عدم رضایت تو از درب اتوماتیک خریداری شده است .

اون مرز باریک نحوه نصب دستگاه شماست هر چی که میخواد باشه جک پارکینگ ، کرکره مغازتون ، راهبند ساختمون شما یا درب شیشه ای محل کارتون باور کنید اگر روزی هزار بار هم که برند FAAC ایتالیا تندیس با کیفیت ترین کالا رو در پنج قاره بگیره یه نصاب غیر متخصص میتونه به سادگی امید شما رو از خریدتون نا امید کنه و اون حس خوب رو که اول ازش می گفتم برای هر دوی ما تیدیل به حس یاس و خشم و پشیمونی کنه ولی من اجازه نمیدم و اجازه نمیدم و اجازه نمیدم یه عامل کوچیک و ساده و کاملا قابل مدیریت این حس خوب رو از مشتری شرکت دژآک بگیره در واقع برای موفقیت چاره ای جز این نیست . برای شما هم تو شغل خودتون این فرمول مصداق داره 1- جنس خوب 2- نصب خوب 3-پشتیبانی خوب نباید اجازه بدید مورد دوم آرزو هاتون رو به باد بده .

در آخر دوست دارم اینو بدونی دژآک به تو درب اتوماتیک bft یا fadini نمیفروشه ، دژآک عملیات قابل اعتماد باز و بسته شدن درب رو بهت میفروشه ، دژآک آرامشی رو که وقتی به کمک و پشتیبانی نیاز داری همون اول معامله بهت میفروشه .

سئوال : بهترین جک پارکینگی جهان چیست ؟

جواب : به ما هیچ ارتباطی نداره . ما فقط سعی داریم بگیم  جک پارکینگی bft و fadini از هر نظر فوق العاده اند

پر از حس شادی و آرامش باش 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دژاک فروش محصولات فک FAAC)44101017-44101018 FAAC جک فک 41...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کرکره برقی، جک های پارکینگی، دوربین مداربسته، درب اتوماتیک شیشه ای فک FAAC، خانه هوشمند، سکشنال FAAC، درب باز کن برقی ، جک پارکینگی، جک پارکینگی، جک درب اتوماتیک، کرکره اتوماتیک، راهبند FAAC، جک هیدرولیک پارکینگی، چشمی دیجیتالی آپارتمانی، درب شیشه ای برقی، خانه هوشمند

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 15 روز پیش