آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

استاندارد ISO هوای خروجی از کمپرسور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در دستیابی به هوای پاک در خروجی کمپرسور ها از استاندارد ISO 8573-1:2010 استفاده می شود. تصور دنیا بدون کمپرسور و هوای فشرده عملا میسر نیست. در این صورت قطار ها از حرکت می ایستند، کشتی ها بدون هدف در اقیانوس ها حرکت می کنند و بسیاری از ماشین آلات صنعتی از کار می افتند. با این وجود تمامی صنایع نیاز به هوای فشرده پاک نبوده و برخی مانند صنایع غذایی و دارویی حساسیت بالاتری داشته و نیاز به بکارگیری فیلتر سپراتور کمپرسور  با قابلیت های جذب و نگهداری بالاتر هستند. این در حالی است که استاندارد های پاکی برای دیگر صنایع اغلب برای نامین کیفیت هوای مورد نیاز برای ماشین های اتصالی مانند پمپ ها می باشد.

اکثر کمپرسورها به یک یا چند فیلتر نیاز دارند. به این دلیل که هوایی که از کمپرسور خارج می‌شود می‌تواند حاوی طیف وسیعی از آلاینده‌ها باشد: شن، نمک و دانه‌های شکر. کربن سیاه؛ زنگ؛ ذرات سیمان و رنگ؛ آزبست؛ و باکتری ها و ویروس ها این ترکیب می تواند ابزارهای با نیروی هوا، فرآیندهای شما و محصولات نهایی شما را به خطر بیندازد. به همین دلیل است که فیلترها جزء مهمی از سیستم هوای شما برای محافظت از کیفیت و قابلیت اطمینان تولید شما هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات