آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

فیلتر سپراتور آبگیر با الیاف KOPAK

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آب موجود در سوخت دیزل، فرسودگی دیزل را تسریع می‌کند و راندمان احتراق را کاهش می‌دهد، که باعث افزایش انتشار هیدروکربن‌ها و مونوکسید کربن موتور می‌شود. آب و گازوئیل خراب می تواند باعث خوردگی و انسداد اجزای موتور شود. بنابراین، حذف آب از دیزل برای محافظت از موتور مهم است.

جداسازی آب از گازوئیل توسط فیلتری انجام می شود که در آن گازوئیل از طریق کارتریج سپراتور جریان می یابد. عملکرد جداسازی آب در کارتریج این فیلتر ها توسط خواص امولسیونی اندازه قطرات آب، غلظت آب، کشش سطحی (IFT) و غیره)، خواص کارتریج فیلتر سپراتور گازوئیل  (ترشوندگی اندازه منافذ، ساختار چند لایه و غیره) و شرایط عملیاتی تعیین می‌شود. (سرعت ، دما و غیره). اخیراً گازوئیل کم گوگرد (گوگرد < 500 پی پی ام) و دیزل با گوگرد فوق العاده کم (ULSD، گوگرد < 15 پی پی ام) به طور گسترده در صنعت استفاده شده است. محتوای سورفکتانت در مقایسه با دیزل سنتی برای روانکاری بهتر بیشتر است، که منجر به کاهش اندازه قطرات آب در دیزل و افزایش پایداری امولسیون های آب از گازوئیل می شود. برای قطرات آب با اندازه های کوچکتر سخت است که به کارتریج فیلتر متصل شوند و به قطرات بزرگ آب برای نشستن توسط گرانش ادغام شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات