آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

تفاوت استاندارد CE اروپا و نشان CE محصول چین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استاندارد یا نشان CE نوعی استاندارد کیفی می باشد که برای صادرات و ورود محصول به اتحادیه اروپا دریافت این نشان الزامی است. بر خلاف بسیاری از استاندارد ها مانند استاندارد ISO که یک استاندارد سیستمی می باشد استاندارد CE با بررسی استاندارد های کیفی محصول، امنیت و کاربری به محصول تعلق می گیرد. از این رو دریافت استاندارد CE ملزم به داشتن کیفیت مطلوب برای کالا می باشد که در دایرکتیو های مختلفی مطرح می باشد. هر اندازه محصول امنیتی تر باشد دریافت نشان CE برای آن محصول دشوار تر است.

در سالهای اخیر ما به این اطمینان خاطر رسیده ایم که جنسی که نشان استاندارد CE  اتحادیه اروپا را دارد از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. در عین حال که این تصور کاملا درست است تفکر اینکه هر نشانی از نشان استاندارد اروپاست بسیار نادرست است. باید در نظر داشت که علامتی بر روی کالاهای چینی ثبت شده است که در واقع بسیار شبیه به استاندارد CE اروپاست با این تفاوت که دو حرف در دل هم فرو رفته اند و این در حالی است که حروف مربوط به استاندارد CE اتحادیه اروپا از هم فاصله داشته و با اتمام حلال دایره مربوط به حرف اول حرف دوم شروع شده است.

البته به اشتباه این تصور بوجود نیاید که این کالا ها تقلبی هستند و سعی در جعل نشان  استاندارد CE اروپا را دارند، بلکه این علامت صرفا به معنای این است که کالا در چین تولید شده است.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات