آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

فیلتر های دریایی لنچ و کشتی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران که در شامل و بالاخص در جنوب دسترسی وسیعی به آبهای آزاد دارد انواع فیلتر های دریایی اتصالی بر روی لنچ، کشتی و بارج ها کاربری گسترده ای دارند. البته فیلتر های دریایی محدود به فیلتر های اتصالی موتور های لنچ و کشتی نبوده و بر روی ماشین ساحلی و بندرگاه ها مانند انواع جرثقیل ها نیز اتصال پیدا می کند. از انواع فیلتر های روغن، فیلتر های گازوئیل و سپراتور، فیلتر های هیدرولیک و فیلتر های هوا بر روی لنچ ها، کشتی ها و در کل سازه های دریایی استفاده می شود.

بر روی اغلب لنچ ها و کشتی ها از موتور های گازوئیل سوز دیزلی از جمله موتور های MTU، موتور های دیزلی کومنز CUMMINS و موتور های کاترپیلار CAT نصب شده است. سایز و توان خروجی موتور های لنچ و کشتی متفاوت بوده و از این رو سایز فیلتر های صنعتی  اتصالات این موتور ها نیز بر حسب سایز موتور و دبی های جریان خروجی متفاوت انتخاب می شود. با توجه به کاربری حساس کشتی ها و لنچ ها در اغلب موارد از چند فیلتر بصورت زاپاس که در صورت خراجی و ایجاد مشکلات جایگزین می شوند در انبار کشتی ها استفاده می شود. اغلب فیلتر های دریایی اتصالی بر روی کشتی ها چه با هدف بار بری و حمل سیالات باشند و چه از نوع کشتی های مسافرتی از نوع پیچی Spin-on با قابلیت تعویض سریع می باشند. با این وجود از فیلتر های سطلی و یا کارتریجی در سایز های بزرگ نیز در تصفیه سوخت مخازن و تانک های نتگهدارنده گازوئیل لنچ، بارج و کشتی نیز استفاده می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات