آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

رابطه سایز آلاینده های روغن با آسیب های موتور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

صاحبان خودرو اغلب توصیه های متناقضی در مورد فیلتر روغن دریافت می کنند. کتابچه های راهنمای مالک خودرو، نصاب ها، اپراتورهای روغن کاری سریع، مکانیک ها و کارمندان خرده فروشی همگی نظرات متفاوتی دارند. واقعیت این است که وقتی صحبت از روغن و فیلترها می شود، تنها پاسخ درست یک پاسخ فنی با در نظر گرفتن شرایط کاری موتور، نوع رانندگی کاربر و شرایط محیطی است.

وقتی صحبت از فیلتر روغن می شود، رویکرد یک اندازه مناسب برای همه اعمال نمی شود. کنترل آلودگی جامد در روغن های دیزل و بنزین اثر کاملاً محسوسی بر طول عمر اجزای موتور دارد. علاوه بر سایش و قابلیت اطمینان، آلودگی ذرات می تواند بر مصرف سوخت، عمر روان کننده و مسائل زیست محیطی تأثیر بگذارد.افزایش عمر سرویس و کاهش هزینه تعمیر و نگهداری معمولاً توسط رانندگانی که از شیوه های خوب فیلتراسیون پیروی می کنند و از فیلتر روغن صنعتی  با کیفیت استفاده می کنند گزارش می شود. در حالی که مزایای کاربری روغن با کیفیت قابل توجه است، فیلترهای روغن با کیفیت پایین اغلب نقشی مخرب تر بر اجزای موتور دارند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات