آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

پیچ و مهره, پیچ شش گوش, پیچ آلن

لنت فردو چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فردو fredo نام مستعار لنت های بافته شده میباشد. لنت فردو هم بصورت خشک و هم بصورت کار با روغن تولید شده و در عرش های مختلف از 5 سانتی متر تا 130 سانتی متر و در ضخامت های مختلف عرضه می شود. لنت ترمز فردو هم بصورت آربست دار و هم بصورت بدون آزبست وارد می شود که با توجه به محدودیت های کاربری آزبست با وجود تاثیری که بر کیفیت لنت فردو دارد واردات آن محدود شده است. لنت فردو با بافت تار پودی یکی از مقاوم ترین لنت های ترمز در دنیا میباشد.

لنت های فردو یا لنت کلاف دارای کاربری های صنعتی برای صنایع سنگین مانند کاربری کشتی و برای جرثقیل های سنگین مورد استفاده در بنادر مورد استفاده قرار می گیرد. لنت فردو قابلیت کارکرد بصورت خشکه و بصورت غوطه ور در روغن را داشته و به صورت متری به فروش می رسد. انواع مختلف آزبست دار و بدون آزبست از لنت فردو تولید می شود که در حال حاضر به منظور افزایش سلامت محیطی و با توجه به آسیب های زیست محیطی دیگر از متریال آزبست در ترکیبات لنت فردو استفاده نمی شود. برای سفارش لنت فردو اطلاعاتی چون طول کلاف مورد نظر، عرض و ضخامت بر حسب نوع دستگاه مصرف کننده مورد نیاز می باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آژاکس تولید کننده پیچ و مهره و استاد بولت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پیچ و مهره، پیچ شش گوش، پیچ آلن، استاد بولت، پیچ و مهره گالوانیزه، پیچ و مهره داکرومات، پیچ و مهره خشکه، پیچ و مهره استیل

دسته‌بندی محصولات و خدمات