فروشگاه POZKALA

لپ تاپ استوک, تبلت چینی, لوازم جانبی

آموزش کار با تنظیمات تبلت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آموزش کار با تنظیمات تبلت

خوب امروز تصمیم گرفتم یه آموزش کلی همراه  با تصویر از تنظیمات تبلت براتون بزارم. پس همراه من باشید.

وقتی وارد تنضیمات تبلت میشید دو پارت وجود داره ، پارت سمت چپ تنظیمات رو بهتون نشون میده و پارت سمت راست جزئیات مربوط به هر قسمت از تنظیمات سمت چپ رو نشون میده. پس با این حساب شروع میکنیم.

۱- بی سیم و شبکه ها

۱_۱-wi-fi

 اولین قسمتی که در سمت چپ وجود داره بی سیم و شبکه ها هست که در قسمت  Wi-Fi با کلیک روی قسمت روشن – خاموش میتونید این قسمت رو فعال یا غیر فعال کنید.

  2_1 – بلوتوث

قسمت دوم از بی سیم و شبکه ها بلوتوث هستش که اون هم مثل قبلی با یک کلیک فعال یا غیر فعال میشه و برای جستجو کردن دیوایس جدید باید گوشه سمت راست بالا گزینه جوستجو برای دستگاه رو بزنید.

  3_1- مصرف داده ها

خوب تو این قسمت میتونید برای خودتون محدودیت زمانی و حجمی در نظر بگیرید که چه مقدار از حجم اینترنت خودتون رو در چه بازه زمانی مصرف کنید. با تغییر دادن مکان دو خط نارنجی و سفید می توانید این محدودیت رو مدیریت کنید. با کلیک روی ۲۰ گیگا بایت هشدار یه پنجره باز میشه که حجم مورد نظر رو میتونید انتخاب کنید و با کلیک روی دوخط عمود سفید رنگ میتونید بازه زمانی رو مشخص کنید.

۴_۱-بیشتر

 و آخرین قسمت از بی سیم و شبکه ها گزینه بیشتر هست که تو این قسمت همگام سازی بیشتر رو میتونید انجام بدید. تنظیمات اینترنت سیمکارت و تنظیمات vpn و….

 

2- دستگاه

۱_۲- صدا

آیتم اول صدا هستش که تو این قسمت می توانید تنظیمات صدا رو انجام بدید. مثلاً صدای زنگ ، صدای لمس صفحه ، ویبره داشته باشه یا نه و …

۲_۲- نمایش

قسمت بعدی این آیتم ، نمایش هستش که در این قسمت میتونید روشنایی ، عکس بکگراند یا تنظیم اینکه ایا صفحه شما چرخش خودکار داشته باشه یا نه و ….. رو انجام بدید.

3_2- ذخیره سازی

تو قسمت بعدی یعنی ذخیره سازی آیتیمهای مموری رو نمایش میده که کل فضا شما چقدره ، چقدر پره و چقدر خالی هستش. اون دوتا تیک بالایی اولی برای اینه که sd  کارت شما رو نشون بده یا نه . و دومی هم حافظه ای که با usb متصل کردید رو نشون بده یا نه.

۴_۲- تنظیمات تماس

 این آیتم هم مشخص هستش نیاز به توضیح نداره… برای تنضیمات تماس هستش. میتونید تنظیمات مورد نظرتون رو اعمال کنید.

 

 

5_2- باتری

این قسمت هم اطلاعات باتری شما رونشون میده  وشما میتونید با خاموش کردن برخی امکانات سیستم و دستگاری در آنها عمر باطری را افزایش یا کاهش دهید…

۶_۲- برنامه ها

این قسمت تغریباً یکی از پر کاربردترین قسمتهاست…

وقتی شما برنامه یا گیم رو نصب میکنید اینجا نصب میشه و برای حذف کردن اون برنامه یا گیم مورد نظر باید بیاید تو قسمت برنامه ها و دنبالش بگردید. روی هرکدام کلیک کنید تنظیمات لازم رو نشان میده. که شامل حذف یا جزئیات میشه.

3- شخصی

قسسمت سوم قسمت شخصی هستش که اولین گزینش تقریباً مهمه و برای کسانی که پسوورد میزارن و فراموش میکنن مورد استفادست.

۱_۳- حساب ها و همگام سازی

وقتی وارد این قسمت می شید گوشه سمت راست بالا دو گزینه دارید که یکی این قسمت رو فعال یا غیر فعال میکنه و بعدی یعنی افزودن حساب میتونید که در این قسمت اکانتهای خودتون رو می تونید وارد کنید.

وقتی افزودن حساب رو میزنید یه پنجره جدید باز میشه و داخل اون میتونید اکانت فیسبوک ، گوگل ، اسکایپ ، و ایمیل باز میشه که میتونید اکانت خودتونرو بسازید. که این آخری خیلی مهمه که اگر یه وقتی پسووردتون رو فراموش کنید با این ایمیل میتونید اون رو بازیابای کنید ، اینطور که بعد چندین بار زدن اشتباه پسوورد ازتون میخواد که میخواید اطلاعات جدید رو براتون ارسال کنم. البته اگر ایمیلتون Gmail باشه خیلی بهتر و سازگارتره.

۲_۳- سرویس های مکان

این قسمت تقریباً مثل GPS عمل میکنه و لوکیشین و موقعیت شما رو نشون میده … اگر دستگاه شما مجهیز به GPS سخت افزاری باشه که نیازی به اینترنت نیست وگرنه باید به اینترنت متصل باشید.

افزودن پرونده چندرسانه‌ای

۳_۳- امنیت

در قسمت امنیت هم که از اسمش مشخصه می تونید امنیت تبلت خودتون رو قویتر کنید. میتونید از قفل صفحه استفاده کنید یا از الگو. و…..

فراموش نکنید قبل از استفاده از امکانات امنیتی حتما در بخش حساب یک اکانت گوگل تعرف یا وارد کنید که در صورتیکه قفل شما فروش شود قابلیت بازیابی را داشته باشد اگر این کار را نکردید باید فریم ور دستگاه دوباره نصب شود

4_3- زبان ورودی

قسمت بعد زبان ورودی هست که برای این قسمت قبلاً یه آموزش جدا گذاشتم. ولی مختصر بگم که شما تو این قسمت میتونید که تنظیمات مربوط به زبان خودتون رو انجام بدیم. و همچنین تنظیمات کیبورد رو.

5_۳- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی

قسمت آخر از بخش شخصی تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی هست که شما تو این قسمت می تونید با زدن تیک گزینه اول از داده های خودتون پشتیبان بگیرین و بازیابی خودکار رو تیکدارکنید یا غیر فعالش کنید. و همچنین بازنشانی به داده کارخانه یا همون ریست فکتوری رو انجام بدید که برای از بین بردن بعضی تنظیماتی هست که نمیتونید دستی تغییر ایجاد کنید که با زدن این گزینه تمام تنظیمات تبلت شما به حالت اولیه برمیگرده.

4- سیستم

و بخش آخر سیستم هستش که اینجا میتونید تنظیمات سیستمی تبلت رو انجام بدید ….

۴_۱- تاریخ و ساعت

تغییرتاریخ و ساعت  و فرمت های نمایش آن : خوب از اسمش معلومه دیگه ، بازم توضیح بدم؟!!!!!

4_۲- قابلیت دسترسی

بعدی قابلیت دسترسی هستش که تو این قسمت چیزهای مثل گذاشتن گذرواژه صوتی که با صدای خودتون عمل میکنه ، چرخش خودکار صفه که با تیک زدن فعال یاغیر فعال میشه ، اگه تیک متن بزرگ رو بزنید سایز کلمات تبلت تون بزرگ تر میشه ، و تاخیر لمس کردن و نگه داشتن که وقتی این آیتم رو میزنید یه پنجره باز میشه که ازتون میخواد کوتاه ، متوسط یا طولانی باشه که بنا به خواسته خودتون انتخاب کنید.

5_2- گزینه های برنامه نویس

این قسمت یعنی گزینه های برنامه نویس تقریباً یه چیز تو مایه های گجت تو ویندوز ۷ هست که تیک هرکدوم رو بزنید اون رو بهتون نشون میده به عنوان مثال اگه نمایش میزان استفاده از cpu  رو بزنید گوشه سمت راست بالا اضافه میشه و بهتون نشون میده که upu شما چقدر مشغوله و با برداشتن تیک از بین میره.

6_۲- در باره رایانه لوحی

و قسمت آخر که از اسمش هم معلومه اطلاعاتی در مورد تبلت شما نشون میده مثل مدل تبلت یا مدل اندروئید مورد استفادتون و….

 

موفق باشید.

تهیه کننده :

 مدیریت فروشگاه pozkala

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه POZKALA

خوزستان، بندرامام خمینی

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لپ تاپ استوک، تبلت چینی، لوازم جانبی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات