زاکومارکت

بهترین برند محصولات مراقبت از اتومبیل – در سال 2019

  • بهترین برند محصولات مراقبت از اتومبیل – در سال 2019
  • بهترین برند محصولات مراقبت از اتومبیل – در سال 2019
  • بهترین برند محصولات مراقبت از اتومبیل – در سال 2019
  • بهترین برند محصولات مراقبت از اتومبیل – در سال 2019
5 سال قبل

فرقی نمی کند ماشین کوچک ، خودروی میان رده یا وسیله نقلیه لوکس – خواه در موتور اتومبیل ، در صحنه تنظیم یا در دنیای اتومبیل های کلاسیک: SONAX وقتی به ظاهر کاملی از خودرو می رسد ، همیشه در کنار طرفداران و متخصصان خودرو است.

تاریخچه SONAX به سال 1903 بر می گردد. در آن زمان ، فرانتس هافمن ، پدربزرگ و صاحب شرکت فعلی در Neuburg an der Donau ، سیلیس استخراج شده ، یک ماده معدنی بسیار خوب که در سیاست های بودجه مورد استفاده قرار می گرفت.

رنگ بدنه خودرو سوناکسمشتری مداری مداوم و تمایل غیر قابل انکار برای نوآوری ، ما را در SONAX قدرتمند می کند. این ، و ریشه های محکم ما در محل Neuburg است. “مانفرد هافمن – مدیریت SONAX

پس از جنگ جهانی دوم ، فرانتس هافمن تولید محصولات مراقبت را آغاز کرد. مارک “Sona” در درجه اول برای عوامل تمیز کردن نقره در بخش خانگی در نظر گرفته شده بود – برای محصولات مراقبت از ماشین ، نام تجاری “SONAX” با اضافه کردن “X” به عنوان مترادف “موم” اختراع شد.
آغاز کار ساده بود: چهار نماینده SONAX در یک سوسک کاملاً پر بار VW سوار آلمان شدند. ارتباط شخصی با مشتریان دارای اهمیت بود ، تبلیغات در آن زمان گزینه ای نبود.

موفقیت برای محصولات مراقبت از خودرو SONAX با معجزه اقتصادی آلمان همراه شد. از اواسط دهه 1960 ، SONAX اولین سیستم های شستشوی کاملاً اتوماتیک را با محصولات تمیز کننده و مراقبت با کیفیت بالا تهیه کرد. در همان زمان ، برنامه نگهداری کتابچه راهنمای کاربر به طور مداوم تدوین شد. بیشتر و بیشتر مردم با افتخار اتومبیل های شخصی می خرند. این اتومبیل شنبه ها به طور مرتب شسته می شد ، بندرت توسط سرنشینان پمپ بنزین ، بیشتر با دستی توسط خود صاحب افتخار. نیاز به محصولات مراقبت از اتومبیل به سرعت رشد کرد – و به همراه آن موفقیت برند SONAX شد.
SONAX خیلی زود بازارهای دیگری را باز کرد: صنعت کشاورزی ، صنعت سخت افزار ، جنگلداری ، ساخت و ساز ، فناوری ساخت و صنعت بهداشتی محصولات برتر را از SONAX در نظر بگیرید.

نماینده رسمی و انحصاری محصولات سوناکس SONAX در ایران. سوناکس

امروز می توانید SONAX را در بیش از 100 کشور جهان دریافت کنید. سهم صادرات به بیش از 43 درصد رسیده است. محصولات SONAX در بالاترین کیفیت “ساخته شده در آلمان” در سراسر جهان ایستاده اند و تحت تأثیر عملکرد برجسته و نمونه کارآیی محصولاتشان تحت تأثیر قرار می گیرند. این مورد تأکید بسیاری از موفقیتها و جوایز آزمون است که هر ساله موسسات مستقل مانند DEKRA یا GTÜ به محصولات SONAX اعطا می کنند.

سوناکس داخل کابین خودرومحصولات سوناکس آلمان

12 جدول برتر جدول پوشش سرامیکی اتومبیل rupes app rupes bigfoot rupes iran Rupes SpA the best ceramic coating آموزش آموزش پولیش حرفه ای اپلیکیشن اپلیکیشن روپس ایرانکار ایران کار برنامه آموزش دیتیلینگ برنامه آموزشی آینده کلاس های موجود در آکادمی BigFoot برنامه وب تصحیح رنگ برنامه وب روپس بهترین مارک پوشش سرامیکی بهترین پوشش سرامیکی? بهترین پوشش سرامیکی برای اتومبیل بهترین پوشش سرامیکی برای اتومبیل 2019 بهترین پوشش های سرامیکی خودرو در بازار ایران خودرو دستگاه پولیش اوربیتال دیتیلینگ روپس روپس ایران زاکومارکت سرامیک پرو سرامیکی نانو سیستم ایکس فروشگاه اینترنتی ایرانکار محتوا را برای مرکز آموزشی محصولات مدرک دیتلینگ مزایای پوشش سرامیک چیست؟ می وینچی نمايندگي روپس پوشش سرامیکی نانو پوششهای سرامیکی نانو چیست؟ پولیش پولیش روپس پولیشکاری کدام پوشش سرامیکی بهترین است؟ کلاس کمپانی روپس

  • روپس S.p.aژانویه 17, 2020توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودروطراحی آینده برای بیش از 70 سال روپس RUPES یک شرکت متعلق به خانواده است که در سال 1947 در میلان ، ایتالیا تأسیس شد. از زمان آغاز فعالیت ، تعهد RUPES به نوآوری محصول و تولید کیفیت ، این شرکت را به عنوان تولید کننده معیارهای جهانی در زمینه ابزارهای حرفه ای برقی و […] نوشته روپس S.p.a اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • یک برند قدرتمند برای مراقبت از اتومبیل – از سال 1950ژانویه 10, 2020توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودروفرقی نمی کند ماشین کوچک ، خودروی میان رده یا وسیله نقلیه لوکس – خواه در موتور اتومبیل ، در صحنه تنظیم یا در دنیای اتومبیل های کلاسیک: SONAX وقتی به ظاهر کاملی از خودرو می رسد ، همیشه در کنار طرفداران و متخصصان خودرو است. تاریخچه SONAX به سال 1903 بر می گردد. در […] نوشته یک برند قدرتمند برای مراقبت از اتومبیل – از سال 1950 اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • بهترین پوشش های سرامیکی و فیلترهای محافظژانویه 10, 2020توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودروسرامیک نرم افزار رهبر جهانی در حفاظت از سطح نانو سرامیک است.  ما طیف وسیعی از پوشش های سرامیکی و محصولات محافظ فیلم با رنگ را ارائه می دهیم که هر یک برای سطوح خاص تهیه شده اند.  پوشش های سرامیکی و PPF ما برای کاربردهای خودرو ، دریایی ، حمل و نقل هوایی و […] نوشته بهترین پوشش های سرامیکی و فیلترهای محافظ اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • نمایندگی رسمی محصولات منزرنا در ایرانژانویه 3, 2020توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودرومنزرنا در سال 1888 در پورژهایم توسط شیمیدان فردریش منزر ایجاد شد. این شرکت با استفاده از صیقل دادن برای صنعت جواهرات شروع به کار کرد. به تدریج ، تقریباً برای تمام مواد و سطوح ، این مواد به مواد پرداخت کننده مایع و جامد تبدیل شدند . Menzerna به یک تولید کننده دستور العمل […] نوشته نمایندگی رسمی محصولات منزرنا در ایران اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • چگونه یک ماشین را در خانه پولیش کنیم؟دسامبر 29, 2019توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودرومهم نیست که در هنگام رانندگی چقدر مراقب باشید ، شانس آن وجود دارد ، تار و دیگر اجزای آهک خامه ای با گذشت زمان ، باعث می شود که رنگ و بوی آن خسته و کسل کننده به نظر برسد. ترکیبات به راحتی می توانند از علائم عمومی پیر شدن در اتومبیل ها و همچنین […] نوشته چگونه یک ماشین را در خانه پولیش کنیم؟ اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • برنامه آموزش دیتیلینگ RUPES BigFootدسامبر 28, 2019توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودروجیسون رز به عنوان یکی از مقامات برتر در مراقبت از سطح اتومبیل شناخته شده است. وی با چندین دهه تجربه به عنوان مربی و تکنسین ، او محتوا را برای مرکز آموزشی ما تهیه و مدیریت می کند و برنامه های آموزشی را برای RUPES در سراسر جهان مستقر می کند. با کمک تیم بسیار ماهر […] نوشته برنامه آموزش دیتیلینگ RUPES BigFoot اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • تعمیر و نگهداری انواع دستگاه پولیشدسامبر 24, 2019توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودرودستگاه پولیش اوربیتال دستگاه پولیش روتاری دستگاه پولیش بادی دستگاه پولیش شارژی دستگاه پولیش میله جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09173065933 تماس بگیرید نوشته تعمیر و نگهداری انواع دستگاه پولیش اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • مرکز جزئیات اتومبیلدسامبر 23, 2019توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودروBIGFOOT نوآوری ، فناوری و طراحی است نوشته مرکز جزئیات اتومبیل اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.
  • مهمترین عوامل در خصوص تعویض روغن در شیرازدسامبر 22, 2019توسط فروشگاه اینترنتی ایران خودروخدمات خودرو آنلاین مت کار قیمت تعویض روغن در شیراز چقدر است؟ چرا تعویض روغن آنلاین مت کار؟ رفتن به تعویض روغنی یا استفاده از تعویض روغن آنلاین در شیراز کدام راحت است؟ بهترین زمان تعویض روغن موتور در شیراز چه زمانی است؟ زمان تعویض روغن چه علائم و نشانه هایی به همرا دارد؟ نحوه […] نوشته مهمترین عوامل در خصوص تعویض روغن در شیراز اولین بار در ایران کار. پدیدار شد.

این نوشته در پوشش سرامیکی نانو،پولیش خودرو،فروشگاه اینترنتی ایران خودرو ارسال شده و با SONAX در ایران،SONAX در ایران. سوناکس،sonax محصولات،سوناکس،سوناکس آلمان،سوناکس اهواز،سوناکس ایرا،سوناکس تهران،سوناکس سرامیک،سوناکس سوناکس،سوناکس من،سوناکس واکس،فروشگاه اینترنتی سوناکس،محصولات سوناکس،محصولات نگهداری خودرو،نماینده رسمی و انحصاری محصولات سوناکس،یک برند قدرتمند برای مراقبت از اتومبیل برچسب گذاری شده است

دیگر اخبار
قیمت روز خودروهای داخلی
قیمت روز خودروهای داخلی

1400-07-03   ارسال شده توسط  ایرانکار قیمت روز خودروهای داخلی مدل خو...

فروش اینترنتی انواع اسپری خودرو
فروش اینترنتی انواع اسپری خودرو

انواع اسپری مخصوص خودرو برای تمیزکنندگی و شستشوی بدنه، داشبورد، موتور، رینگ، اسپری های براق کننده...

قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ۹۹ + راهکار ثبت نام و جرائم
قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ۹۹ + راهکار ثبت نام و جرائم

ثبت نام پیش فروش خودرو تا چه زمانی ادامه دارد؟ ثبت نام قرعه کشی پیش فروش خودرو طبق اعلام قبلی در...

دوره های آموزشی کلاس دیتیلینگ
دوره های آموزشی کلاس دیتیلینگ

دیتیلینگ – صفر شویی – سرامیک بدنه  دوره تخصصی آموزش دیتیلینگ + مدرکهمین حالا در...

انواع پولیش خودرو
انواع پولیش خودرو

جلا دادن فرایند ایجاد یک سطح صاف و براق با مالیدن آن یا استفاده از یک عمل شیمیایی ، ترک یک سطح با...

تماس با تامین کننده
ارسال پیام به شرکت

دریافت جدیدترین و مهمترین اخبار شرکت ما

اطلاعات تماس شما برای مقابله با هرزنامه در اینترنت منتشر نمی‌شود و تمامی پیامک‌ها از طریق پارس‌سنتر به سفارش اعضاء سایت برای شما ارسال می‌شود. اطلاعات ارسال شده به صورت پیامک، شامل آخرین محصولات و اطلاعات در مورد موضوع یا شرکت انتخاب شده می‌باشد.