ساندویچ پانل اتاق یخچالی دنیای ماموت 5016

ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ماموت , دنیای ماموت

روش تولید ساندویچ پانل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل چگونه است؟
روش کانتینیوس تولید ساندویچ پانل(پنل)

در روش کانتینیوس (پیوسته) تولید ساندویچ پانل، مواد اولیه توسط روبات‌های مکانیکی و مکانیزه دستگاه‌ها به ساندویچ پانل نهایی تبدیل می‌شوند..

یعنی، رول ورق گالوانیزه به صورت مواد اولیه  و فوم پلی یورتان یا شیت فوم پلی استایرن و چسب وارد دستگاه می‌شوند و از جهت دیگر ساندویچ پانل کامل شده و به قطعاتی به صورت درخواستی برش خورده و تقسیم می‌شود. در آخر برای بسته‌بندی آماده می‌شوند. در این روش دستگاه‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند:

1- دستگاه کانتینیوس پلی یورتان

نخستین نمونه‌های دستگاه‌هایی که محصول آن‌ها ساندویچ پانل بوده و به کشور وارد شدند، همین دستگاه‌های کانتینیوس پلی یورتان یا پلی اورتان هستند. در واقع، می‌توان گفت ساندویچ پانل‌های اولیه، ساندویچ پانل‌های پلی اورتان یا پلی یورتان هستند.

در ابتدای خط تولید این دستگاه‌ها چند رولگیر وجود دارد که در مدل‌های ابتدایی حدود دو یا چهار تا و در مدل‌های پیشرفته‌تر بیش از چهار تا است و نسبت به سرعت کار به تعداد آن افزوده می‌شود و یک ردیف رولگیر جهت روی ساندویچ پانل و یک ردیف زیر آن است. دستگاه رولگیر برای باز کردن رول ورق گالوانیزه به کار می‌رود و پس از باز کردن این رول وارد دستگاه فرم‌دهنده رول و پس از انجام عملیات مختلف به فرم دلخواه تبدیل می‌شود.

تولید ساندویچ پانل(پانل ساندویچی)

ورق روی ساندویچ پانل به مجموعه‌ای از غلتک‌های خاص وارد و ورق زیری آن وارد مجموعه‌ای دیگر از غلتک‌ها می‌شوند که به طور معمول طرح این دو با هم متفاوت هستند. پس از آن، ورق‌هایی که فرم داده شده‌اند از بالا و پایین به یکدیگر نزدیک شده و در فاصله‌ای که مد نظر سفارش‌دهنده است قرار می‌گیرند. سپس بین آن‌ها ترکیبی از پلی ال و ایزوسیانات قرار می‌گیرد که با دستگاه خاصی با دوز مخصوص با هم ترکیب شده و تزریق می‌شوند.

سپس فوم پلی اورتان منبسط می‌شود و حرارت زیادی آزاد می‌کند. در این مرحله، ساندویچ پانل باید تحت گرما و پرس قرار گیرد که بیش از حد باد نکند. بعد وارد دیگی به نام پخت می‌شود و تحت گرما و حرارت بالایی قرار می‌گیرد و در همان حین ثابت می‌شود. در آخر، ساندویچ پانل به اندازه ابعاد مورد سفارش با تیغه‌ای برش خورده و در یک سری ردیف در کنار هم چیده می‌شوند تا خنک شده و آماده بسته‌بندی و تحویل شوند.

2- دستگاه کانتینیوس پلی استایرن

این نوع دستگاه‌ها پس از به وجود آمدن ساندویچ پانل پلی استایرن ایجاد شدند که روشی تازه به نظر می‌رسد. با استفاده از این روش، دستگاهی همچون دستگاه کانتینیوس پلی یورتان دو رول بازکن دارد که یک ردیف آن برای ورق روی پانل است و دیگری جهت ورق زیرپانل است و نیز دو ردیف غلتک و دستگاه فرم‌دهنده رول وجود دارند که ورق رویی یا زیرین پانل را فرم‌دهی می‌کند. پس از آن، ورق‌های 2 تا 3 متری از فوم نوع پلی استایرن را بین دو لایه از ورق‌های فرم داده شده که چسب نیز خورده‌اند قرار می‌دهد و دستگاه پانل را به یکدیگر می‌چسباند و پرس می‌کند و در آخر آن پانل به قطعه‌های دلخواه برش داده می‌شود.

روش دیس کانتینیوس تولید ساندویچ پانل

در روش دیس کانتینیوس (غیر پیوسته) تولید ساندویچ پانل، خطوط تولید جدا از همدیگر هستند و هر یک از عملیات مورد نظر در یک قسمت انجام شده و بعد به قسمت بعدی می‌رود. خطوط تولید در این سبک به دو قسمت تقسیم می‌شوند. در این روش هم خط‌های تولید به دو گروه تقسیم می‌شوند:

ساندویچ پانل(پنل ساندویچ )

1- دیس کانتینیوس پلی یورتان

هر قسمت از تولید ساندویچ پنل پلی یورتان در یک بخش انجام می‌شود، بدین شکل که با دستگاه فرم‌دهنده رول ورق برش می‌خورد و ورق زیرین و روی پنل تحت انجام پرس در قالب‌های خاص قرار داده می‌شوند و میان این دو با دستگاه‌های تزریق از فوم نوع پلی یورتان پر شده و در آخر با گرم و سرد کردن فوم خشک شده و بعد پانل از قالب درآمده و سپس روی پانل بعدی کار می‌کنند.

2- دیس کانتینیوس پلی استایرن

هر بخشی از کارها در قسمت‌های مختلف انجام شده و در یک بخش سرهم بندی می‌شوند، بدین صورت که در دستگاه فرم‌دهنده رول، ورق گالوانیزه طرح مورد نظر را می‌پذیرد و به اندازه‌های مختلف به دلخواه برش داده می‌شود و فوم پلی استایرن هم با عمق مختلف برش داده شده و برای تولید آماده می‌شود و در آخر به ورق‌های پانل با چسب خاصی می‌چسبد و پرس شده و خشک می‌شود.

 02832222717

 09123827865

02833793028

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ساندویچ پانل اتاق یخچالی دنیای ماموت 5016

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ماموت ، دنیای ماموت، ساندویچ پانل سقفی ، ساندویچ پانل دیواری ، فروش ساندویچ پانل ، بهترین ساندویچ پانل ، نصاب ساندویچ پانل ، نمایندگی شرکت ماموت ، ادرس شرکت ماموت ، قیمت ساندویچ پانل ، قیمت روز ساندویچ پانل ، اتاق حمل بار ماموت ، ساندویچ پانل کلین روم ، اتاق یخچالی، ماموت پانل

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ساعت پیش