شرکت مهندسی پرتو تابان رهنمون

سیستم‌های مهندسی, شبکه های صنعتی, پروژه های الکترونیک و مخابرات

وزارت نفت از بومی سازی فناوری های نوین حمایت می کند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شانا _ گروه پتروشیمی: معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: خودکفایی و بومی سازی در صنعت نفت به عنوان یک اولویت مورد حمایت کامل وزارت نفت است.

 

به گزارش خبرنگار شانا، معاون پژوهش و فناوری وزارت نفت صبح امروز (سه شنبه ١٠ اردیبهشت) در آیین افتتاح رسمی مرکز پیشرو فناوری های غشاء، چهار نوع کاتالیست و سه نوع دانش فنی که در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز مهمی در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران است.

دکتر محمدرضا مقدم افزود: در آینده نزدیک مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی با استفاده از کاتالیست های ایرانی شاهد انقلابی بزرگ و ارزشمند در بهره مندی از توان و دانش ایرانی خواهند بود.

وی ادامه داد: زنجیره پژوهش و فناوری منجر به تولید ثروت خواهد شد و با تجاری سازی محصولات تولیدی توسط پژوهشگران توانمند ایرانی تحریم های غرب به طور کامل بی اثر می شود.

مقدم گفت: همکاری میان پژوهشگاه ها و مراکز دانشگاهی زمینه را برای توسعه بیشتر صنعت نفت مهیا کرده و با جلوگیری از خام فروشی کشورمان می تواند از اقتصاد تک محصولی دور شود.

معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت افزود: امروز تحریم ها تبدیل به فرصت شده و اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، نخستین مرکز پیشرو فناوری غشاء در مقیاس نیمه صنعتی برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه صبح امروز (سه شنبه ١٠ اردیبهشت) با حضور مهندس رستم قاسمی وزیر نفت و عبدالحسین بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش امروز همچنین از سه دانش فنی و چهار کاتالیست که توسط متخصصان و کارشناسان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بومی سازی شده است نیز به طور رسمی بهره برداری شد.

12 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مهندسی پرتو تابان رهنمون

بندرعباس

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سیستم‌های مهندسی، شبکه های صنعتی، پروژه های الکترونیک و مخابرات، مخابرات دریایی، سیستم های کنترل صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات