شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

نیاز متخصصین برق به ردیاب

برق یک نیاز فوری برای منازل شخصی و شرکت ها و … می باشد.به همین خاطر برقکارها معمولا سرکار هستند و مشغول برطرف کردن قطعی های برق در مکان های متفاوت می باشند.وجود ردیاب برای شرکت های برقی و اداره برق که کار آنها رسیدگی به قطعی برق و نصب کنتور برق می باشد آنقدر حائز اهمیت است که مدیران حاضرند دستگاهی خریداری کنند تا بتوانند از میزان کار برقکاران در روز مطلع شوند.

مسلما وجود دستگاهی که بتواند بررسی کند که کارکنان به موقع سرکار می آیندیا خیر و آیا با ماشین به موقع به محل مورد نظر می رسند حائز اهمیت است.

با وجود ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و … می توانید شخص و یا ماشین های شرکت را ردیابی کنید و با یک گزارشگیری ساده می توانید از ساعت خروج و ورود کارکنان و میزان سوخت آنها مطلع شوید.

همچنین بار ها پیش آمده است که طی سوانح غیر منتظره باید سریعا برقکار به محل مورد نظر برود و مانع از خسارت بیشتر شود.در این زمان با وجود ردیاب خودرو روی ماشین ها می توان نزدیکترین ماشین را به محل مورد نظر اعزام کرد.

همچنین وجود دستگاه ردیاب خودرو باعث باعث کاهش هزینه سوخت و افزایش رضایتمندی مشتری می شود.همچنین می توانید در هنگام سرقت ماشین ها توسط یک پیامک ماشین را از راه دور خاموش کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات