شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

حلقه هوشمند (کنترل تمامی وسایل خانه و …)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاید برایتان سوال شده باشد که چگونه می توان کنترل تمامی وسایل را به عهده گرفت گویی که یک کنترل هم برای خاموش کردن تلویزیون و هم کم و زیاد کردن نور لامپ و … وجو داشت.

تا کنون پژوهشگران توانسته اند با استفاده از حلقه هوشمند و با نرم افزار Logbar اینکار را انجام دهند.

کافیست روی سنسور روی حلقه ضربه ای زده و سپس هرشکلی را که مدنظر است مانند لامپ را کشیده و نور آنرا کم یا زیاد و یا حتی خاموش کردن آنرا انجام دهید.

لذا لازم به ذکر است که حتما باید نرم افزار Logbar را روی تلفن همراه خود نصب داشته باشید تا بتوانید با کشیدن شکلک مورد نظر تلویزیون و یا هرچیز دیگر به راحتی کشیده و کنترل آنرا به دست بگیرید.از نکات قابل توجه این حلقه این است که با ضربه زدن روی سنسور شکل پیامک و یا به اصطلاح Sticker مورد نظر خود را کشیده و ارسال کنید.

جالبتر اینکه با بررسی و config کردن تنظیمات به عنوان مثال می توانید با حرکت انگشت اشاره و کشید شکل $ خرید های اینترنتی را پرداخت کنید.از مشخصات فنی حلقه هوشمند دارای باتری داخلی،دارای led و دارای سنسور تاچ و سنسور لرزش  و همچنین دارای کابل یو اس بی برای شارژ باتری داخلی می باشد.همچنین به راحتی می توانید با متصل شدن از طریق بلوتوث به حلقه هوشمند متصل شوید حتما نرم افزار logbar را نصب داشته باشید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات