شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

ردیاب خودرو, ردیاب شخصی, مدیریت ناوگان

آخرین ماهواره سامانه‌ی موقعیت‌یاب جی‌پی‌اس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آخرین ماهواره سامانه‌ی موقعیت‌یاب جی‌پی‌اس

پنجاهمین موشک اطلس ۵ با موفقیت سی‌اُمین ماهواره‌ی موقعیت‌یاب جی‌پی‌اس را به منظومه‌ی ماهواره‌های این سامانه اضافه کرد. این پرتاب که درست در زمان در نظر گرفته شده انجام شد، هفدهمین پرتاب پیاپی برای اطلس ۵ بود که بعد از سوخت‌گیری، فقط در یک تلاش، موفق به ارسال محموله خود به مدار شده است.

پرتاب از کیپ‌کاناورال به سمت شمال شرق انجام شد، تا ماهواره را بالای اقیانوس اطلس به یک مدار میانی با زمان سه ساعت و نیم برساند. به این ترتیب سه ساعت و بیست و چهار دقیقه پس از پرتاب، بر فراز جنوب استرالیا، روشن شدن آخرین مرحله، ماهواره‌ی ۲۴۵ میلیون‌دلاری را در مدار دایروی وارد کرد تا به عنوان سی‌و‌یک‌اُمین ماهواره عملیاتی جی‌پی‌اس وارد این ناوگان شود.

این ماهواره با کد GPS 2F-8 در شکاف اول از صفحه‌ E این منظومه قرار گرفته است و باید تا نیمه ماه دسامبر بررسی و وارد عملیات شود. ماهواره‌ ی قبلی که این نقطه را پوشش می‌داد، GPS 2R-4 در ماه می سال ۲۰۰۰ با موشک حامل دلتا به این نقطه پرتاب شده بود. قرار است این ماهواره به عنوان ماهواره‌ی پشتیبان به کار خود ادامه دهد.

این چهارمین پرتاب از این مجموعه در سال ۲۰۱۴ بود و بر اساس برنامه قرار است، چهار ماهواره‌ی دیگر از کلاس ۲F نیز در سال آینده در مدار قرار گیرند.

http://www.globalstar.ir

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اورنگ کالا (جی پی س ، ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، دور...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، مدیریت ناوگان، جی پی اس، دزدگیر ماهواره ای، جی پی اس خودرو، خرید ردیاب، دوربین فیلمبرداری چراغ قوه ای، فروش ردیاب، بیسیم، دزدگیر، قیمت ردیاب، سامانه مدیریت ناوگان، ردیاب ماهواره ای، ردیاب، چراغ قوه

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات