دکوراسیون داخلی و معماری و بازسازی منازل تاپ دیزاین

تاپ دیزاین , طراحی و اجرا, دکوراسیون داخلی منزل

هرانچه که باید در رابطه با اشپزخانه و دکوراسیون اشپزخانه خود بدانیم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

هرانچه که باید در رابطه با اشپزخانه و دکوراسیون اشپزخانه خود بدانیم

مراحل ساخت کابینت و دکوراسیون داخلی از ایده تا اجرا به چه شکل صورت می گیرد

رف، طاقچه، طبقات چوبي و سنگي از دير باز درهمه مکانها نمود داشته است. هميشه يراي نگهداري وسايل و گذاشتن اشياي تزئيني لزوم اين بخش در همه مکان ها و در همه زمانها احساس مي شده است. بتدريج با پيشرفته شدن سطح زندگي و دستيابي به مصالح ساختماني جديد طاقچه ها به کمدها، بوفه ها و کابينت ها تبديل شدند و مسئله اتنخاب مواد اوليه، مورد توجه بيشتري قرار گرفت کم کم با مواجه با محدوديت منابع و قيمت بالا و سنگين چوبهاي خام توليد شده يا " ماسيو"، صنايع چوبي پيشرفت کرد و مصنوعاتي مانند MDF، نئوپان و انواع پانلها با روکش طبيعي و مصنوعي جاي خود را در اين ميان باز کرد.
امروزه اشپزخانه و بحث چيدمان و دکوراسيون داخلي يکي از مهمترين بخش هاي مورد توجه در ساختمانها بشمار مي رود، تمايل داريد تا با هم وارد اين مبحث شويم؟
ضمنا کليه طراحي ها با تبعيت از مثلث کار,که در واقع مثلث فرضي است بين يخچال,سينک ظرفشويي,گاز براي استفاده بهينه و آسان انجام مي پذيرد

مهم ترين مراحل انتخاب,ساخت و اجراي کابينت اشپزخانه را با هم بررسي مي کنيم

0-انتخاب بهترین لوازم برای اشپزخانه وکابینت1-طراحي دکوراسيون و کابينت اشپزخانه2-ساخت دکوراسيون و کابينت اشپزخانه3-نصب کابينت اشپزخانه

چگونه یک اشپزخانه خوب با بهترین امکانات را انتخاب کنیم

حتما" تا کنون مقالات زیادی راجع به سیستم های آشپزخانه - کابینت و کمد دیده اید که موضوعشان اکثرا" پیرامون چیدمان وسایل و یا زیبایی و دکوری بودن آنها بوده هست ولی بطور حتم در مورد بهترین اجناس و متریال وهمچنین لوازم داخل آشپزخانه کمتر دیده ویا شنیده اید. با ما در ادامه مقاله پیرامون کامل انتخاب متریال مناسب برای اشپزخانه و کابینت

ادامه مقاله ==>

مراحل مهم برای تدارک دکوراسیون اشپزخانه

در اینجا به معرفی مهم ترین مسائل مربوط به تدارک دیدن یک اشپزخانه زیبا و جذاب می پزدازیم با پس با ما همراه باشید واین مقاله را مطلالعه کنید.

1-قدم اول یادداشت طراحی2-قدم دوم آنالیز وبررسی اشپزخانه فعلی3-قدم سوم تهیه فهرست خواسته ها4-قدم چهارم ترسیم پلان فعلی اشپزخانه قبل از تغییر

ادامه مقاله ==>

دکوراسيون از ايده تا اجرا به چه شکل است

واما ما دراينجا قصد داريم به جديدترين مدل هاي کابينت و دکوراسيون اشپزخانه و دکوراسيون داخلي بپردازيم تا شايد اندکي شما را به انچه که در ذهن خود داريد ما بتوانيم به مرحله اجرا يا طراحي ان شما را نزديک کنيم ما در اينجا به اساسي ترين نکات دکوراسيون داخلي که شامل سه مرحله بالا مي باشد مي پردازيم.
چيدمان به عنوان يکي از بزرگترين توليد کننده هاي کابينت و اجراکننده هاي دکوراسيون داخلي و ساختمان اين تجربيات و نکات فني در اجراي کابينت و ودکوراسيون را در اختيار شما عزيزان قرار ميدهد تا شما را در جهت زيبا سازي و داشتن يک اشپزخانه خوب وکاربردي راهنمايي کند
با چيدمان همراه باشيد با مطالبي کاربردي و مفيد در راستاي زيباسازي و داشتن يک دکوراسيون ساده در عين زيبايي

مقاله خوب و کاربردي در خصوص نظافت کابينت اشپزخانه

یک سوالی که همیشه در ذهن خانم های خانه دار پیش می اید نظافت اشپزخانه و تمییز نگه داشتن اشپزخانه خود است که در اینجا قصد داریم به نظافت ان اشاره کنیم .
واما نظافت کابینت های ام دی اف و از همه مهم تر کابینت های هایگلاس
طریقه نظافت کابینت های ام دی اف: برای نظافت کابینت های ام دی اف باید از اسفنج یا دستمال های نرم وغیر زبر استفاده کرد.به یاد داشته باشید که استفاده از دستمال های زبر یا اسکاج برای نظافت کابینت ها مخصوصا کابینت های براق باعث از بین رفتن سطح صیقلی و مخطوش شدن آن میشود. برای نظافت کابینت ها در صورت نیاز از پاک کننده های غیر اسیدی و الکلی استفاده شود. پس از نظافت با دستمال مرطوب حتما کابینت ها را با دستمال خشک پاک کنید تا لکه های آب از روی کابینت پاک شود. نظافت کابینت های هایگلاس نیز از این قاعده مثتثنی نیست با این تفاوت که با دستمال نیمه مرطوب برای تمیز کردن استفاده شود و دستمال خشک بعد از کشیدن دستمال مرطوب فراموش نشود تا از لکه های ایجاد شده احتمالی آب جلوگیری شود.

و اما چگونه یک اشپزخانه خوب و زیبا با نور کافی داشته باشیم

اشپزخانه : قبل از همه چیز بهتر است یک تعریف درست از اشپزخانه خود داشته باشیم. کارکردن درفضای اشپزخانه,یک امری تکراری است.پس بهتر است با یک طراحی خوب,انگیزه و انرژی کافی را برای کارکردن در انجابه وجود اورد فضای کافی برای ذخیره سازی و سطح کار مناسب این اشپزخان را میتوان از جمله عوملی دانست که ان را برای هر کاربری دلخواه می کند با این که اشپزخانه,فضای بزرگی دارد.اما به دلیل تعداد زیاد کابینت ها,اگر رنگ تیره ای برای انها انتخاب می شد.فضای سنگینی ایجاد می گردید.این رنگ روشن,بر دلبازی و وسعت اشپزخانه تاکید بیشتری کرده است.

چرا باید به اشپزخانه نگاه ویژه ای شود

بسیاری از خاطرات کودکی و نوجوانی ما,در اشپزخانه منازلمان شکل گرفته است.چرا که جایی بوده که اعضای خانواده به بهانه پختن و خوردن غذا,دور هم جمع می کرده است.اکنون نیز بساری از گفت و گو ها در اشپزخانه صورت می گیرد و خیلی از تصمیم های کوچک و بزرگ همان جا گرفته میشود.

مقاله خوب و کاربردي در خصوص نظافت سینک ظرفشویی

نظافت سینک: توصیه اولیه برای نظافت سینک براق کننده هایی هستند که به اسم جلاسنج معروفند ومعمولا در داخل جعبه های سینک وجود دارند. راه دومی نیز وجود دارد و آن زدن جوش شیرین است و با آن میتوانید سینک را تمیز کنید و بعد در صورتی که لکه آب روی سینک ماند نظافت را با سرکه ادامه دهید ضمنا برای ضدعفونی کردن سینک میتوانید از نمک خشک استفاده کنید و بعد از 30 دقیقه سینک را آب بکشید.

تاپ دیزاین TOP DESIGN
مشاور , طراح و مجری دکوراسیون داخلی و معماری و بازسازی منازل
با برترین کیفیت و متریال توسط کادر متخصص و مجرب

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دکوراسیون داخلی و معماری و بازسازی منازل تاپ دیزاین

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تاپ دیزاین ، طراحی و اجرا، دکوراسیون داخلی منزل، بازسازی کامل ساختمان، نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، پارکت و لمینت، کفپوش و انواع موکت، کابینت آشپزخانه و کمد دیواری، سقف کاذب و گچبری، دیوارپوش، پارتیشن، سنگ آنتیک، ساب و لاک، تاسیسات آب و برق، معماری و نوسازی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات