شرکت کارت پرداز افزار

چاپ کارت PVC, فروش کارت خام پی وی سی PVC, فروش پرینتر کارت PVC

چاپ کارت بانکی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارت بانکی

كارت بانکی یکی از انواع كارت های پی وی سی PVC است كه معمولا توسط بانک برای صاحبان حساب ها صادر می گردد. معمولا روی این کارت ها نام مالک كارت و شماره ی آن به صورت برجسته درج می گردد. کارت بانکی کارتی اعتبار مشخصی را جهت خرید در فروشگاه ‌ها و یا اینترنت به شما می دهد. در پشت كارت نیز یك نوار مغناطیسی تعبیه شده است كه حاوی اطلاعات مهمی از قبیل هویت و آدرس های دارنده كارت ذخیره می گردد. 

چاپ کارت بانکی

کارت بانکی به دلیل ساخته شدن از جنس پی وی سی PVC دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد. به همین علت با استفاده زیاد در طولانی مدت به راحتی از بین نمی رود. معمولا در قسمت پشتی کارت یک نوار مغناطیسی قرار می گیرد که با استفاده از آن دستگاه های مختلف می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند. چاپ این کارت ها به وسیله  ی پرینترهای مخصوصی انجام می گیرد. این چاپگرها مختص چاپ کارت پی وی سی هستند. همچنین قابلیت کدگذاری کارت را نیز دارند. دستگاه پرینترها در انواع مختلفی وجود دارند که کاربران می توانند بر حسب نیاز خود از آنها استفاده نمایند.

فواید استفاده از کارت بانکی


• افزایش سرعت انتقال وجه و صرفه جویی در زمان
• افزایش امنیت در برابر سرقت، مفقود شدن و از بین رفتن پول نقد
• جلوگیری از انتقال پول نقد
• کاهش هزینه‌های فردی و اجتماعی
• کاهش هزینه‌ های چاپ اسکناس

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کارت پرداز افزار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ کارت PVC، فروش کارت خام پی وی سی PVC، فروش پرینتر کارت PVC، فروش ریبون و مواد مصرفی چاپگر کارت، فروش لوازم همراه کارت شناسایی، فروش پرینتر سوزنی و مواد مصرفی، فروش لیبل پرینتر و مواد مصرفی، فروش پول شمار و اسکنر، فروش متریال چاپ کارت پی وی سی، فروش نرم افزار باشگاه مشتریان

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات