گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

معرفی ۵ واکس بدنه خودرو برتر سال ۹۸

به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، واکس بدنه خودرو بهترین روش برای حفاظت از رنگ بدنه است. حتی اگر یک راننده حرفه ای باشید و از بروز تصادف جلوگیری کنید عواملی هستند که بدنه خودروی شما را تهدید می کنند. اما با انتخاب یک واکس بدنه خودرو مناسب، می توانید علاوه بر ایجاد درخشندگی و براقیت، از رنگ خودرو در برابر عوامل زیست محیطی مخرب محافظت کنید.

اما تولید انواع واکس توسط شرکت های مختلف انتخاب و خرید این محصول را کمی دشوار کرده است. از طرفی در دنیای امروزی افراد زمان کمتری برای پرداختن به خودروی خود در اختیار دارند.

لذا در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین محصولات موجود در بازار آشنا کنیم ؛ محصولاتی که در کمترین زمان ممکن خودروی شما را همانند روز اول نو و براق می کنند.

چرا از واکس بدنه خودرو استفاده کنیم؟

واکس خودرو از بروز آسیب های سطحی به رنگ بدنه خودرو شما جلوگیری می کند. تابش مستقیم خورشید، باران اسیدی، فضولات پرندگان و مایع حشرات، شیره درختان، نمک جاده، اکسیداسیون و شست و شوی غیراستاندارد خودرو از عواملی است که رنگ بدنه خودرو را تهدید می کند.

مزایای استفاده از واکس خودرو چیست؟

واکس بدنه خودرو لایه ای محافظ روی بدنه ایجاد می کند که علاوه بر ایجاد درخشندگی و براقیت، موجب شست و شوی راحت تر خودرو می شود. واکس خودرو می تواند خط و خش های خیلی ریز(که با چشم قابل دیدن نیست) را پر کند که این کار از زنگ زدگی جلوگیری می کند.

چرا اسپری واکس پر سرعت؟

اسپری واکس پرسرعت مخصوص افرادی است که زمان کمی برای پرداختن به خودروی خود دارند. این نوع واکس در کمترین زمان ممکن لایه ای محافظ روی سطح خودرو ایجاد کرده و بدنه خودرو را همانند روز اول نو و براق می کند.

حالت اسپری بودن محصول، اعمال آن را به مراتب ساده تر می کند و در بیشتر نمایشگاه های خودرو از این نوع واکس استفاده می شود.

بهترین زمان اعمال اسپری واکس پر سرعت

۱ –بعد از تحویل خودرو نو۲-بعد از شست و شوی خودرو۳-بعد از اعمال پولیش کاری

برای اعمال محصول به نحوه اجرای واکس خودرو که توسط تولید کننده اعلام شده است توجه کنید.

چه برندی بهتر است؟

شرکت های متعددی به تولید اسپری واکس پر سرعت پرداخته اند که انتخاب و خرید را کمی دشوار می کنند. سوناکس، وورث،نانوتیس و … از جمله شرکت های پیشرو در تولید واکس بدنه خودرو هستند.

در ادامه به معرفی ۵ واکس پر سرعت برتر در سال ۹۸ می پردازیم. این محصولات توسط فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مورد تست و آزمایش قرار گرفته و مورد تایید بسیاری از کاربران بوده است.

واکس پر سرعت سوناکس

محلولی با توانایی پاک کنندگی و محافظت بالاست که مناسب انواع رنگ ها می باشد. واکس کارناوبای موجود در آن با کیفیت بالا به سطح رنگ، براقیت فوق العاده ای داده و حفاظتی چند هفته ای را فراهم می کند. این محصول حتی برای حفاظت قطعات پلاستیکی و لاستیکی نیز مناسب است. ماندگاری بالای محصول نیز از دیگر ویژگی های آن است.

اسپری واکس پرسرعت نانوتیس واکس براق کننده مخصوص بدنه خودرو NanoTiss

محصول منحصر بفردی است که در عرض چند دقیقه خودروی شما را براق و درخشنده می کند. این محصول در کمترین زمان ممکن خودروی شما را همانند روز اول کرده و مناسب برای بدنه خودرو است. اگر بدنبال یک براق کننده و شفاف کننده سطح رنگ هستید، این محصول نیاز شما را برطرف می سازد.

اسپری واکس پرسرعت براق کننده مخصوص بدنه خودرو وورث-Wurth

براق کننده و شفاف کننده رنگ بدنه که به سرعت روی سطح عمل کرده و محافظتی ویژه ایجاد می کند. اسپری واکس خودرو وورث از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است.

محافظ و براق کننده پرسرعت بدنه خودرو سوناکس-Sonax

بهترین گزینه برای اتمام کار پولیش بدنه خودرو است که حفاظتی ایده آل برای تمامی سطوح رنگی و سطوح بعد از پولیش کاری بدنه خودرو ایجاد می کند. این محصول با ایجاد یک درخشش عمیق و چشم گیر بر روی بدنه خودرو بهترین گزینه مناسب برای نمایشگاه های خودرو در محیط های سرباز می باشد و اثر ماندگاری بالایی دارد.

اسپری واکس سریع بدنه خودرو بلک مجیک-Black Magic

دارای خاصیت تمیز کنندگی و براق کنندگی بدنه خودرو است. این محصول برگرداننده رنگ طبیعی اصلی بدنه بوده و با ایجاد یک لایه بر روی بدنه از خط و خش افتادن بر روی سطح جلوگیری می کند؛ همچنین براقیت و خاک گریزی خوبی را به سطح بدنه خودرو می بخشد.

در نهایت شایان ذکر است که اصولا تمامی واکس خودرو های موجود برای ایجاد محافظت و براقیت استفاده می شوند هر چند که می تواند نوع عملکرد،قیمت و مدت ماندگاری آن ها متفاوت باشد.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات