کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

بسته بندی میوه خشک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

میوه خشک از دیرباز در سبد خوراکی های ما ایرانیان بوده است و قدمت زیادی داشته است. در طول گذشت زمان و پدیدار شدن خوراکی های مختلف که اتفاقا بیشتر آنها مضر بود این محصول کمرنگ شد. ولی امروزه با پی بردن به مضرات خوراکی های شیمیایی بازار مصرف به سمت خوراکی های سنتی و قدیمی با ایده های جدید گرایش پیدا کرده است.
یکی دیگر از دلایل استفاده از ایده میوه خشک ، درخواست های متعدد انواع میوه های فصل های مختلف مثلا درخواست میوه های تابستانی در زمستان و یا برعکس ، چنانچه میوه ها را خشک کرده و در فصل مربوطه ارائه شوند بسیار لذت بخش و به ذائقه خوش خواهد آمد .
همه می دانیم که میوه خشک یک محصول فرآوری شده می باشد و در صورتی که بتوان آن را به صورت بسته بندی شده به خارج کشور صادر کرد این یعنی یک فعالیت تجاری عالی و ارز آوری به توان دو
وضعیت صادرات میوه خشک به صورت بسته بندی به نسبت صادرات فله طبیعتا ضعیف تر بوده و مشتریانی که برای خرید میوه خشک ایرانی فله ای به ما مراجعه می کنند، بیشتر است.
از دیگر مزیت های فروش میوه خشک بسته بندی می توان به:

ایجاد شغل های مستقیم در ارتباط با بسته بندی محصول
ایجاد کارخانه جات بسته بندی میوه خشک
و…اشاره نمود.
صادرات میوه خشک حتی به صورت فله ای هم می تواند کمک شایانی را به بخش تولید انجام دهد، چرا که بسیاری از فروشندگان میوه های خشک متاسفانه با چالش فروش همراه هستند و نمی توانند آن گونه که باید و شاید محصول خود را در بازار عرضه کنند.
به هر صورت در هر دو حالت بسته بندی استفاده از دستگاه های بسته بندی که قادر به ارائه کیفیت و شکل مناسب جهت رقابت با بازارهای جهانی باشد ، ضرورت پیدا می کند. ماشین آلات بسته بندی میوه خشک کاوش صنعت قادربه بسته بندی از وزن 20 گرم تا 50 کیلوگرم به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با بالاترین میزان دقت اندازه گیری وزن می باشند.
دستگاه های بسته بندی میوه خشک کاوش صنعت انواع فرم های بالشتی ، پاکتی ، چهار طرف دوخت ، پنج طرف دوخت ، زیپ کیپ دار و ...را بسته بندی می نماید.
با توجه به صادرات ماشین آلات بسته بندی خشکبارکاوش صنعت به کشورهایی مانند روسیه ، آفریقای جنوبی ،ارمنستان و ... بدیهی است بسته بندی میوه خشک درکشور خودمان توسط ماشین آلاتی که از کیفیت بالای بسته بندی برخوردار است گام بسزایی در جهت صادرات خشکبار است.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل