کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

مشکلات بسته بندی درایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ایران کشوری در حال توسعه است. کشوری که با وجود منابع بسیار و محصولات کشاورزی زیاد؛ چندان دربسته بندی کالاها موفق عمل نکرده است. می توان گفت چالش طراحی و بسته بندی های خوب و با کیفیت در کالاهای ایرانی دیگر به یک چالش کهنه تبدیل شده است. ایران در تولید بعضی از کالاها رتبه نخست را داراست یا جزء تولیدکنندگان اول دنیا محسوب می شود. به عنوان مثال در تولید طلای سرخ یا زعفران. اما متاسفانه زعفران ایرانی با قیمت پایین و به صورت فله‌ ای به کشورهای امارات و اسپانیا ارسال و از آن کشورها با بسته ‌بندی و با نام خودشان به جهان صادر می ‌شود و ارزش افزوده بالایی برای آن ‌ها به ارمغان می ‌آورد. یا محصول خرما که ایران دومین صادرکننده عمده خرمای جهان است. خرما به صورت فله ‌ای به اندونزی و مالزی با قیمت کمی به فروش می رسد و در آنجا دوباره از بسته بندی کارتونی ایران خارج کرده، در بسته ‌بندی‌های صادراتی و استاندارد جا می ‌دهند و به کشورهای اروپایی، آمریکا و استرالیا صادرمی کنند. کالاهای دیگری هم وضعیت مشابه دارند، مانند خشکبار، مرکبات، میوه‌ ها، سبزی و تره ‌بار، صنایع غذایی، شیلات، عسل و گل.
این درحالی است که تولید کنندگان بسیاری درسال های اخیراقدام به ساخت ماشین آلات بسته بندی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نموده اند وتوانسته اند با کمترین منابع و امکانات صنعتی بالاترین کیفیت را در کشورارائه دهند. شرکت کاوش صنعت نیز در این راستا همواره تلاش نموده و بیش از پیش در صدد رقابت با بازار های جهانی است.
مجموعه کاوش صنعت موفق شده است تا کنون خطوط تولید و بسته بندی در کشور هایی مانند:روسیه ، عراق ، پاکستان ، ارمنستان،آفریقای جنوبی و...را راه اندازی نماید که این خود گواهی بر کیفیت بالای ماشین آلات بسته بندی این شرکت است.
به طور کلی برای افزایش کیفیت بسته بندی و افزایش صادرات کالاهای ایرانی می توان موارد زیر را مورد توجه قرار داد:
شناخت درست ازبازارهای هدف
استفاده از فناوری های مدرن و به روز دنیا که هزینه تمام شده بسته بندی را کاهش می دهد
افزایش نظارت بر روی بسته ‌بندی کالاهای صادراتی
وضع قوانین و مقررات پیرامون حمایت از صنعت بسته بندی
ایجاد تنوع بر اساس نیازمشتری در بازارهدف
باید به عنوان نکته پایانی عنوان کنیم که طراحی و کیفیت بسته‌ بندی محصولات می ‌تواند منجر به حفظ بازارهای هدف و ماندگاری کالاهای صادراتی ایران در بازارهای جهانی شود. بنابراین باید صنعت بسته بندی بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل