کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

انواع لفاف بسته بندی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه در صنایع غذایی مختلف ، تولیدکنندگان و یا فروشگاه های مواد غذایی از جمله محصولات غذایی آماده و نیمه آماده ، انواع نان ، خشکبار و غیره جهت ارائه هرچه بهتر و بهداشتی محصولات خود به بازار مصرف ، نیــــــاز به بسته بندی های بهداشتی غذایی ( Food Grade ) دارند ، که نام تجاری آن فیلم BOPP و CPP می باشد . فیلم ها بسته به نیازها و نوع مصرف و طرحهای مختلف به چهار صورت صدفی – شفاف – مات و متالایز تولید میشوند . یکی دیگر از لفاف های بهداشتی فودگرید فیلم CPP است که بخاطر خاصیت کشسانی ( Elasticity ) بیشتر آن نسبت به فیلم BOPP در صنایع غذایی خاصی که مواد بسته بندی شده آنها خشک و سخت و دارای قسمت های تیز میباشد که باعث پاره شدن لفاف می شود ، از جمله بسته بندی حبوبات ، قند و شکر ، ماکارونی و غیره به صورت لمینتی مورد استفاده قرار میگیرد . OPP:حداقل ضخامت 20 میکرون حداکثر 40میکرون مناسب برای بسته بندی حبوبات و قندو شکر و پودر ژله و ..
CPP :جنس نرم وکششی وارتجاعی ،مناسب برای بسته بندی ماکارانی وکیک وکلوچه و ...
برای افزایش استحکام ، لمینت فیلم های پلیمری OPP – CPP - پرالایز و متالایز انجام میشود . به طور مثال دولایه OPP 25 میکرون که جنس سخت تر میشود و یا یک لایه OPP و یک لایه CPP که نرم تر میشود که بر اساس چاپ و دستگاه دوخت و دستگاه پر کن از طرف مشتری تعیین میشود .
برای بسته بندی چیپس و آجیل و ... که ماندگاری بیشتر نیاز دارند از لمینت متالایز با یک لایه دیگر استفاده میشود . چاپ از زیر روی OPP زده شده و روی متالایز لمینت میشود و بدین صورت ماندگاری چاپ بیشتر است .
متالایزر:یک لایه فلزی میباشد و برای بسته بندی چیپس ، ساشه و...کاربرد دارد .
پرالایز:صدفی بوده وبرای بسته بندی نمک و...استفاده میشود .
لازم به ذکر است که دستگاه های بسته بندی اتوماتیک کاوش صنعت قادر به بسته بندی محصولات پودری و گرانولی با همه این لفاف ها می باشد.
منابع: سایت زرین نقش
سایت رامینا پلاستیک

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل