کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

خرید دستگاه بسته بندی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

1.نوع بسته بندی 
با توجه به نوع محصول خود اطلاعات کامل در خصوص ماشین آلات بسته بندی که مناسب فعالیت شما هستند را کسب کنید .انواع ماشین آلات بسته بندی بر اساس جنس مواد اولیه بسته بندی عبارتند از دستگاه بسته بندی گرانولی ، پودری ومایعات که شامل مایعات غلیظ و رقیق می شود.پس از شناخت انواع دستگاه های بسته بندی بر اساس نوع محصول ، نوع بسته بندی مورد نظر برای محصولتان و همچنین ظرفیت تولیدتان را باید مشخص کنید ماشین آلات بسته بندی علاوه بر جنس محصول متناسب با فرم بسته و ظرفیت مورد نیازنیز تنوع بسیاری دارند.
2-آینده نگری در انتخاب دستگاه
در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید ، چشم انداز چند ساله فعالیت خود را در نظر بگیرید.مطمئنا ظرفیت تولید شما پس ازچند سال فعالیت در زمینه بسته بندی مشابه ظرفیت تولید ابتدی راه اندازی خط تولیدتان نخواهد بود. بهتر است در این مورداهداف بلند مدت را در نظر بگیرید تا سرمایه گذاری کم ریسک تری داشته باشید و بتوانید از ماشین آلات خریداری شده تا مدت طولانی تری استفاده کنید.
به تطبیق پذیری وچند منظوره بودن دستگاه توجه داشته باشید. آیا دستگاه مورد نظر قرار است تنها به یک خط تولید اختصاص یابد یا بیشتر؟ ماشین آلات پیشرفته ای وجود دارند که به صورت خودکار می توانند محصولات با ابعاد مختلف را بسته بندی کنند. آیا این مورد برای شما اهمیت دارد؟ آیا نیازهای تان را به خوبی می شناسید؟
3-فضاهای در دسترس جهت جانمایی ماشین آلات و بسته بندی محصولات
داشتن فضای کافی جهت قراردادن ماشین آلات و استفاده راحت نیروهای انسانی از آن مورد بسیار مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه نمایید.
4-سرعت عملکرد ماشین آلات و میزان دقت اندازه گیری وزن
نکته مهمی که درباره میزان تولید وجود دارد این است که میزان تولید باید بیش از تنها تامین نیاز مصرف کنندگان بلکه بیش‌تر از آن باشد. هر چقدر قادر باشید که تعداد محصولات بیشتری در بازه زمانی کوتاه تولید کنید می توانید ,تعداد قراردادهای فروش بیشتری ببندید و مشتریان بیشتری داشته باشید. اما فراموش نکنید که باید بتوانید این میزان رشد را به بهترین نحو مدیریت کنید .ضمن اینکه در کنار بالا بودن سرعت عملکرد دستگاه میزان دقت اندازه گیری وزن در هر محصولی از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بهره وری در کار زمانی رخ می دهد که بتوان از نهاده ها بیشترین و با کیفیت ترین ستاده را دریافت کرد.
5- کیفیت ماشین آلات 
با توجه به اینکه همه ماشین آلات صنعتی براثراستفاده مستمرمستهلک و فرسوده می شوند ، انتخاب دستگاهی که از کیفیت بالای قطعات و تکنولوژی روز برخوردار باشد از اهمیت بالایی برخورار است چرا که بسیاری از هزینه های ثانویه را برای خریدار دستگاه کم و یا حذف مینماید.
6-خدمات و پشتیبانی
هنگامی که می خواهید ماشین آلات بسته بندی خریداری کنید باید درباره سرویس و خدمات پس از فروش آن ها آگاهی داشته باشید. باید نسبت به زمانی که باید برای آموزش تکنیسین ها برای کار با ماشین آلات اختصاص می دهید آگاهی داشته باشید. مورد دیگر آنکه آیا تامین کننده کیفیت می توانند در منطقه شما خدمات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری و موارد عملیاتی را تامین نماید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل