کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

خط بسته بندی مواد غذایی, شیرینگ پک , دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه بسته بندی (سروو موتور)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سروو موتور نوعی از موتورهای الکتریکی است که با هدف بکارگیری در سیستم‌های کنترل فیدبک طراحی می‌شود. لختی (اینرسی) در این موتورها پایین بوده و در نتیجه تغییر سرعت در این موتورها بسیار سریع است. 
سرووموتور صنعتی
در کاربردهای مـدرن ، واژه سرو یا مکانیــسم سرو به یک سیستم کنـترلی فیدبک که متغیر کنترل شونده ، موقعیت یا مشتق موقعیت مکانیکی به عنوان سرعت و شتاب است، محدود می شود
یک سیستم کنترلی فیدبک ، سیـستم کنـترلی است که به نگهـداشتن یک رابطه مفروض بین یک کمیت کنـترل شده و یک کمیـت مرجع ، با مقایسه توابع آنها و اسـتفاده از اختلاف به عنوان وسیله کنترل منجر می شود.
سیستم کنـترلی فیدبک الکتریکی ، عموما برای کار به انرژی الکتـریکی تکیه می کند . مشخصـات مهمی که معمولا برای چنین کنترلی مورد نیاز است ، عبارتند از:
۱- پاسخ سریع ،
۲- دقت بالا ،
۳- کنترل بدون مراقبت و
۴- کارکرد از راه دور .
نیاز های چنین کنترلی عبارتست از:
۱- وسیله آشکار سازی خطا ،
۲- تقویت کننده و
۳- وسیله تصحیح خطا ،
هر عنـصر هدف ویژه ای در هماهنگ کردن کمیت مرجع با کمیت کنترل شده ایفا می کند . وسیله آشکـــارسازی خـطا هنــگامی که کمیـت تنظیم شده متفاوت از کمیت مرجع است ، خطا را آشکار می کند . سپـس یک سیگنـال خطا به تقویت کنـنده ای که قــدرت وسیله تصـحیح خطا را فراهم می کند می فرسـتد . با این تـوان وسیـله تصـحیح خطا ، کمـیت کـنترل شـده را آنـچنـــان تغییر می دهد که با ورودی مرجع هماهنگ گردد .
از همین سو استفاده از این سیستم در ماشین آلات بسته بندی منجر به بالارفتن دقت اندازه گیری و سرعت می شود. ضمن اینکه به دلیل استفاده از لوازم و قطعات متناسب با استاندارد روز دنیا در این سیستم ها استهلاک دستگاه کم و سیستم مکانیکی مورد نظر ساده تر می گردد.
شرکت کاوش صنعت با درنظرگرفتن این مورد و با توجه به تلاش برای همگام شدن با استانداردهای روزدنیا ،دستگاه های بسته بندی گرانولی همچون حبوبات و خشکبار ، قند و شکر ، چای و تافی و... و دستگاه های بسته بندی پودری مجهز به سروو موتور تولید می نماید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کاوش صنعت |ماشین آلات بسته بندی صنایع غذایی|

تهران، شهریار

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط بسته بندی مواد غذایی، شیرینگ پک ، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه بالابر ، انواع بالابر و نوار نقاله، دستگاه بسته بندی گرانولی، بسته بندی توزین دار، انواع قوطی پر کن، خط تولید حبوبات، دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی قهوه، دستگاه بسته بندی آجیل، دستگاه بسته بندی تخمه، خط بسته بندی ادویه، ماشین سازی

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 12 روز پیش