VOLGHAN Hosseini

تبلیغات, تجارت الکترونیک

تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)

ارسال تبلیغات از طریق فکس انبوه، بازاریابی پستی، SMS تبلیغاتی، تبلیغات تلفنی و سایر روش‌های تبلیغات مستقیم.

توضیحات خدمت

انتخاب روش تبلیغاتی مناسب که با صرف پایین‌ترین هزینه، بهترین نتیجه را بدهد بسیار اهمیت دارد. روش‌های تبلیغاتیدرتجارت الکترونیک با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند. (اطلاعات بیشتر در خصوص بازاریابی مستقیم از ویکی پدیا)

بازاریابی هدفمند از رویکردهای دنیای بازاریابی امروز می‌باشد. در بازاریابی هدفمند قسمت خاصی از جامعه به عنوان مصرف کننده مورد نظر و نیازهای آن‌ها به طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس با استفاده از ابزارهای بازاریابی برای جذب آن‌ها اقدامات بازاریابی صورت می‌گیرد. در تبلیغات مستقیم، تبلیغ دهنده مستقیماً با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهم‌ترین عامل در این روش داشتن اطلاعات کامل و بروز از بازار هدف است.

فهرست خدمات تبلیغات مستقیم و هدفمند:

  • فکس تبلیغاتی.
  • تبلیغات پستی.
  • پیامک تبلیغاتی.
  • تبلیغات تلفنی.

این روش سودی هم داره؟ منظورم اینه که انتظار چه نتیجه‌ای رو داشته باشم؟

قبل از هرچیز باید یادآوری کنم که تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری هست. این روش‌ها در عین روتین و سنتی بودن خیلی کارا و موثرن دلیلش هم هدف گرفتن بازار مصرف هست. اگر سه چیز رو رعایت کنین بهترین نتیجه رو از این روش از تبلیغات خواهید گرفت:

۱- محتوای تبلیغات هوشمندانه باشه. ۲- هدفمند باشه مخاطب رو مشخص کنید و شلیک کور نکنید. ۳- آمار دقیق و کامل باشه.

فکس تبلیغاتی:

دورنگار، فکس یا فاکس ابزاری است که با آن از نوشته‌ها یا تصاویر روی کاغذ، داده‌های الکترونیکی گرفته می‌شود و داده‌ها معمولاً از طریق خط تلفن از یک نقطه به نقطه دیگر فرستادن می‌شوند. یکی از روش‌های تبلیغات مستقیم فرستادن فکس تبلیغاتی به شماره‌های فکس بازار هدف است. عدم نیاز به مواد اولیه و استفاده از تلفن سبب شده تا به یکی از ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات هدفمند تبدیل شود.

تبلیغات پستی (پست مستقیم):

یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. روشی برای فرستادن کارت پستال، کاتالوگ، بروشور، خبرنامه و یا یک نامه ساده به همراه قرار دادن هدایایی درون پاکت است همچنین وسیله‌‌ای مناسب برای اطلاع رسانی در زمینه‌‌هایی مانند: فروش‌های فوق‌العاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده‌ و شیوه‌‌ای مناسب جهت اطلاع رسانی بی واسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است.

در صورتی که مشتریان خاصی برای کالا و یا خدمات در نظر باشند، پست مستقیم می‌تواند پیام و تبلیغات کالا یا خدمات را به مشتریان مورد نظر ارسال کند.‌ پاسخ و واکنش مشتریان اعم از نظر یا درخواست را دریافت نماید، سفارش کالا یا خدمات مشتریان را به تولید کنندگان یا عرضه کنندگان برساند، کالا را به مشتری تحویل دهد، سیاهه صورت حساب و پرداخت‌های مربوط را ارسال و دریافت کند و در نهایت روابط تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات را به مناسبت‌های مختلف و از طریق ارسال هدایا و ارائه آخرین تغییرات در محصولات و قیمت‌ها حفظ نماید.

پیامک تبلیغاتی (SMS):

استفاده از خدمات پیام کوتاه در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. به عقیده بسیاری از مردم، استفاده از این خدمات به دلیل ارزان بودن به سرعت فراگیر شده است. استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت، از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد. در سال ۱۳۸۵، ۸ میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه ۲۰ میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل می‌گردید که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر می‌شد.

تبلیغات تلفنی:

شماره گیری و برقراری تماس تلفنی خودکار و اعلام پیام صوتی دلخواه به مخاطبین به صورت گروهی و به وسیله‌ی رایانه اعلام پیام‌های صوتی از قبیل تبریک و تسلیت مناسبت‌ها، پیام دعوت، اعلام اقساط معوقه و هرگونه پیام دلخواه در قالب اطلاع رسانی و تبلیغات به هر شهر، منطقه و یا پیش شماره خاص.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

VOLGHAN Hosseini

یزد

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تبلیغات، تجارت الکترونیک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات