فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک, واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک, پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک

پمپ هیدرولیک لیفتراک چیست و نوع عملکرد آن چگونه است ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پمپ هیدرولیک لیفتراک چیست؟


پمپ هیدرولیک لیفتراک انرژی مکانیکی را از موتور لیفتراک به انرژی هیدرولیک برای استفاده لیفتراک توسط سیستم تبدیل می کند. انرژی پمپ هیدرولیک لیفتراک ترکیبی از فشار و جریان مورد نیاز توسط محرک برای انجام کار مفید است. مهم است بدانیم که انرژی پمپ هیدرولیک لیفتراک هم فشار و هم جریان است، زیرا بدون هیچیک از دیگر قادر به دستیابی به کار نیست. فشار فقط از مایع گریختگی تشکیل شده است و جریان تنها انرژی برای حرکت مایع را ندارد.

یک پمپ هیدرولیک لیفتراک بر روی مایع شلیک می کند و در این رابطه می توان سیلیس را به عنوان جامد در نظر گرفت که در سراسر دستگاه انتقال داده می شود و سپس در محورها به حرکت در می آید تا بارها حرکت کند. نکته این است که یک پمپ می تواند بر روی ماسه، یاطاقان توپ یا هر رسانه جامد دیگر که بتواند شکل کانتینش را بگیرد، فشار می آورد و در نتیجه انتقال نیرو نیز می شود.


فشار در پمپ هیدرولیک لیفتراک نتیجه قانون سوم حرکت نیوتن است، که هر عمل واکنشی برابر و برابر دارد. نیروی متضاد می تواند سیلندر بارگیری شده یا کنترل جریان باشد و پمپ اهمیتی نمی دهد. این امر همچنان باعث می شود که مایع به دلیل افزایش فشار برای غلبه بر مقاومت، حتی اگر منجر به چیزی منفجر شود و یا موتور محرکه شود.

جریان از یک پمپ یک تابع جابجایی (حجم) و سرعت است. یک پمپ هیدرولیک بزرگتر میتواند یک بار مایع بیشتری را بفروشد یا یک پمپ را سریعتر بچرخاند، و بیشتر به مایع فشار میبخشد. همانطور که در جهان الکترونها وجود دارد، جایی که قدرت ترکیبی از ولتاژ و نیروی الکتریکی است، قدرت در هیدرولیک ترکیبی از فشار و جریان است. با دو برابر شدن فشار در هنگام خروج از جریان، اسب بخار دو برابر می شود. همچنین، با دو برابر شدن جریان در حالی که فشار را همان، اسب بخار نیز دو برابر شده است.

درک عملیات یک پمپ هیدرولیک لیفتراک ، برای درک قدرت سیال، حجم (بدون زاویه در نظر گرفته شده) را انجام می دهد. وقتی متوجه شدید تمام انرژی در پمپ شروع می شود، می توانید هر سیستم را بهتر طراحی و یا عیب یابی کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فراز ماشین پویا وارد کننده و عرضه کننده لوازم یدکی لیفترا...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لوازم یدکی لیفتراک و پمپ کلاچ لیفتراک، واتر پمپ لیفتراک و پمپ بنزین لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک و پمپ حرکت گیربکس لیفتراک، توربین لیفتراک و رادیاتور لیفتراک، دسته حرکت لیفتراک و دسته راهنما لیفتراک، سرسیلندر لیفتراک و کاربراتور لیفتراک، پایه فیلتر گازوییل لیفتراک و سیبک اکسل لیفتراک، دیسک کلاچ لیفتراک و صفحه کلاچ لیفتراک، اویل پمپ لیفتراک و پروانه موتور لیفتراک، دنده فلایویل لیفتراک و پوسته فیلتر هواکش لیفتراک، استارت لیفتراک و دینام لیفتراک، کیت تعمیر رگلاتور لیفتراک وشاتون لیفتراک ، پیستون موتور لیفتراک و میل سوپاپ لیفتراک، کفشک لنت ترمز لیفتراک و رینگ موتور لیفتراک، سیلندر ترمز چرخ لیفتراک و بلبرینگ کلاچ لیفتراک، سلونویید گیربکس لیفتراک و شیر کنترل بالابر لیفتراک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات