شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب, عایقکاری درب و پنجره قدیمی, عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره

پنجره دوجداره با شیشه رفلکس دوجداره

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پنجره دوجداره با شیشه رفلکس دوجداره

در این مقــاله میــزان عبور نور از شیشه رفلکس دوجداره و همـچنین میزان عبور گرمـــا حاصـله از تابش نور خورشید در پنجره دوجداره upvc را بررســی مــی کنیم. پنجره دو جداره upvc با شیشه ساده معمولی از دو جداره شیشه شفاف تشکیل شده که خاصــیت بازتاب نوری ندارد ونور خورشید را بدون انعکاس از خود عبور می دهند، در شکل زیر میــزان عبــور گرمای حاصله از تابش نور خورشید و همچنین میزان عبور نور مرئی(روشنایی) را در پنجره upvc با شیشه دوجداره ساده مشاهده می کنید.

 

  

شیشه رفلکس دوجداره

شیشه دو جداره رفلکس بطور معمول از یک جداره شیشه شفاف و یک جداره شیشه رفلکس تهیه می شود. تک جداره ی رفلکس را می توان در ضخامت های 4 و 6 میل و یا بصورت سکوریت تهیه نمود. با این حال در اکثر پروژه ها از شیشه رفلکس 4 میل استفاده می شود و ضخامت شیشه ساده را تغییر می دهند. از ویژگی های این نوع شیشه پنجره دو جداره می توان: عدم دید از بیرون در روز(در شب این ویژگی برعکس می شود)، بازتاب نور، کاهش ورود گرما از طریق نور زیبا سازی نمای ساختمان بدلیل استفاده از شیشه های رنگی می باشد.

 

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید میزان عبور نور در شیشه دو جداره رفلکس برابر با 61 درصد و میزان عبور گرمای حاصل از تابش خورشید 63 درصد می باشد.

 

مزایا و معایب شیشه رفلکس دوجداره

✔ عدم دید داخل ساختمان در روشنایی روز ( بسته به میزان روشنایی داخل و بیرون منزل)
✔ زیباسازی و هماهنگی نمای ساختمان با پنجره ها
✔ جلوگیری از ورود گرمای نور خورشید در تابستان بدلیل بازتاب نور خورشید

× کاهش نور فضای داخلی ساختمان
× تغییر رنگ فضای بیرونی از دید ناظر

 

شیشه دوجداره رفلکس در رنگ های سبز، صورتی، دودی، آبی، طلایی، نقره ای و برنز در بازار موجود است که بالاترین میزان انتقال نور مربوط به شیشه دوجداره نقره ای یا سوپر سیلور می باشد. یعنی شیشه رفلکس نقره ای ما بین شیشه ساده و رفلکس طبقه بندی می شود.

لازم بذکر است این مقایسه تنها بیانگر میزان عبور و عایق بندی در برابر نور خورشید می باشد و نه میزان عایق بندی در برابر سرما و گرما.

 

 

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب، عایقکاری درب و پنجره قدیمی، عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره، نصب توری پلیسه و پرده های رولینگ، روش وین دامینگ،عایق بندی پنجره، بازسازی درب و پنجره،روش وینتیونینگ، عایق کردن پنجره،بازسازی پنجره های قدیمی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره آهنی، توری پلیسه،عایق بندی پنجره قدیمی، توری پلیسه مویی خور، تعویض پنجره قدیمی،پنجره ،بازسازی درب و پنجره، عایقکاری درب و پنجره قدیمی،عایق بندی پنجره، تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، توری فلزی،بازسازی پنجره قدیمی، دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب

دسته‌بندی محصولات و خدمات