راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب قلیایی، یک انتخاب عالی برای نوشیدن آبی گوارا و انرژی‌بخش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دستگاه آب تصفیه کن قلیایی یکی از مدرن‌ترین لوازم‌خانگی است که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی را بین افرادی که به‌ سلامتی خود و آبی که می‌نوشند اهمیت می‌دهند، کسب کرده است. در این مقاله با عملکرد دستگاه تصفیه آب قلیایی بیشتر آشنا می‌شویم و توصیه‌های مهمی را در مورد خرید بهترین و مناسب‌ترین مدل آن ارائه خواهیم کرد. 
در این راستا آنچه می‌خوانید شامل موارد زیر است:

آب قلیایی چیست؟

چگونه آب آشامیدنی را قلیایی کنیم؟

چگونه یک دستگاه تصفیه آب قلیایی انتخاب کنیم؟

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی با تکنولوژی جدید و جالب‌توجهی آب را تصفیه کرده و نوشیدن جرعه‌های سلامتی را در لیوان آبتان برای شما به ارمغان می‌آورد. اما قبل از ورود به موضوع فن‌آوری دستگاه تصفیه آب قلیایی باید با ویژگی‌های آب قلیایی آشنا شویم.

 آب قلیایی چیست؟

به ‌طورکلی آب قلیایی آبی است که از حد نرمال اسید کمتری دارد. اما موضوع مهم این است که معنی این جمله چیست؟ و این موضوع چه تأثیری در سلامتی انسان دارد؟

خاصیت قلیایی که به آن H20 گفته می‌شود در مواد مغذی و ترکیبات قلیایی مثل پتاسیم و بی‌کربنات منگنز بسیار زیاد است.

این‌ها مواد معدنی بسیار مهمی هستند که در سلامتی انسان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. سطح PH این مواد نیز بسیار بالاست و آب قلیایی این مواد را به ‌وفور در خود دارد. آب قلیایی به ‌اندازه‌ای مورد توجه است که بعضی محققان تأثیر آن را درکند کردن روند پیری اثبات کرده‌اند.

تصور عموم مردم در مورد آب قلیایی و دستگاه تصفیه آب قلیایی این است که همه‌ی این‌ها کلک‌های تبلیغاتی برای فروش یک محصول خاص به مردم هستند اما صدها مطالعه در مورد آب ثابت کرده است که آب بیش ‌از حد تصور ما روی سلامتی انسان مؤثر است و نوشیدن آب خالص و خالی از انواع مواد معدنی به علت سهولت در جذب بالایی که در بدن دارد جلوی بسیاری از بیماری‌های انسان را سد می‌کند. به همین دلیل است که ورزشکاران حرفه‌ای همواره آب را یونیزه کرده و بعد آن را می‌نوشند.

 چگونه آب آشامیدنی را قلیایی کنیم؟

 

چند روش برای تهیه‌ی آب آشامیدنی قلیایی شده وجود دارد. یکی از آن‌ها اضافه کردن مقدار مشخصی جوش‌شیرین به آب است. قطره‌های PH تهیه ‌شده از مواد صنعتی نیز وجود دارد که با اضافه کردن آن‌ها به آب می‌توان آن را قلیایی کرد. برای به دست آوردن آب یونیزه به این روش‌ها نیاز به تجربه‌ی زیادی وجود دارد و مقدار آب و دز PH یا جوش‌شیرین افزودنی به آن مشخص است. اما شاید مطمئن‌ترین راه برای نوشیدن آب یونیزه شده استفاده از دستگاه آب تصفیه کن قلیایی است.

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی نه‌ تنها آب را قلیایی می‌کند بلکه یون‌های مفیدی را به آب اضافه کرده و آن را از انواع ناخالصی‌ها پاک می‌کند. هر دستگاه دارای یک فیلتر داخلی است که آب را از سطوح اسیدی بالا پاک می‌کند و با اضافه کردن یون به آب آن را سالم و انرژی‌بخش می‌کند.

 

دستگاه تصفیه آب قلیایی مجهز به فیلترهایی است که می‌تواند تا 1000 گالن آب را تصفیه و آن را قلیایی کنند. این دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی مستقیماً به منبع یا شیر آب آشپزخانه متصل می‌شوند سپس آب را اصطلاحاً شیرین و آن را از هر آلودگی و ناخالصی پاک می‌کنند. این در حالی است که تمام مواد معدنی و ویتامین‌ها در آب باقی می‌ماند. اگر می‌خواهید مطمئن باشید که شما و خانواده‌تان بهترین آب را می‌نوشید، بهتر است یکی از این دستگاه‌های آب تصفیه کن قلیایی را تهیه کنید.

 

چگونه یک دستگاه تصفیه آب قلیایی انتخاب کنیم؟

 

واردات و عرضه‌ی آب تصفیه کن‌های خانگی رو به افزایش است و کافی است سری به بازار یا فروشگاه‌های آنلاین بزنید تا ببینید که انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب قلیایی و یونیزاسیون‌های قلیایی وجود دارد که باعث می‌شود انتخاب در میان آن‌ها امر سختی باشد. تفاوت قیمت بین برخی مدل‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد. بنابراین قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی که بیشترین نیاز شما را برطرف کند باید به ‌اندازه‌ی کافی تحقیق و مطالعه کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات