راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دستگاه تصفیه آب یکی از لوازم خانگی ضروری است که هر خانه‌‌ای به آن نیاز دارد. آب مصرفی در خانه‌های ما به طور کامل امن نیست. اسهال، یرقان، وبا و حصبه از رایج‌ترین بیماری‌های ناشی از آب هستند. یک راه‌حل مقرون ‌به ‌صرفه و بلندمدت برای حل این مسئله پس از آشنایی با انواع دستگاه های تصفیه آب، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب آن در خانه است. این بهترین راهی است که می‌توانید مطمئن شوید که شما و خانواده‌تان از آب سالم بهره‌مند هستید.

اما سؤال مهم این است که چطور از بین انواع دستگاه ‌های تصفیه آب، برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را بخریم؟ بازار پر از انواع دستگاه‌ های تصفیه آب است و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی که متناسب با نیازهای شما باشد هم مهم بوده و هم به بررسی دقیق نیاز دارد. بنابراین، در این بخش به معرفی انواع دستگاه های تصفیه آب می پردازیم تا به هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به شما کمک کنیم:

انواع دستگاه های تصفیه آب:

• دستگاه های تقطیر آب

یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی دستگاه‌های تقطیر است. دستگاه‌های تقطیر آب را حرارت می‌دهند تا به بخار تبدیل شود و سپس بخار را در یک محفظه‌ی جداگانه به آب تبدیل کرده، هر چیزی را که در بخار جریان ندارد، باقی می‌گذارند. آن‌ها بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. یک دستگاه تصفیه‌ی قابل حمل که آب را از مواد جامد محلول مانند نمک، الیاف آزبست، فلزات، مواد معدنی، ذرات و برخی از مواد شیمیایی آلی، خلاص کند می‌خواهید. به جز در مواردی که با یک فیلتر کربن همراه باشند، همه‌ی آن‌ها آلاینده‌های شیمیایی و تمام باکتری‌ها را از بین نمی‌برند. اکثر آن‌ها را باید به صورت دستی پر کرد، از مقدار زیادی برق برای فعالیت استفاده کرده و ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا 1 گالن آب تولید کنند.

• فیلترهای کربن آب

یکی دیگر از انواع دستگاه های تصفیه آب فیلترهای کربن آب است. اگر آب شرب شما داری مزه، بو یا ظاهری نامطبوع است، فیلتر حاوی کربن فعال یک گزینه‌ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی عالی است. اگر می‌خواهید کلر، آفت کش‌ها، علف‌کش‌ها، رادون، تری هالومتان‌ها (THM) و برخی از مواد شیمیایی غیرآلی را حذف کنید، کربن می‌تواند چاره‌ساز باشد. فیلتر قالبی جامد یا فیلتر جذب دارای پوشش اولیه باعث عبور سرب می‌گردد. شما نمی‌توانید به یک فیلتر کربن معمولی برای از بین بردن نمک، نیترات‌ها، نیتریت‌ها و برخی فلزات و حتی میکروارگانیسم‌ها اکتفا کنید. لازم است که توجه داشته باشید که فیلتر کربن آلاینده‌های حذف شده از آب را جمع کرده و باکتری‌ها حتی ممکن است در آن پرورش یابد، بنابراین شما باید کارتریج‌های فیلتر را طبق توصیه سازنده جایگزین کنید. اثربخشی یک واحد کربن خاص به مقدار کربن فعال در آن بستگی دارد.

• فیلترهای آب اسمز معکوس

بهترین گزینه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای حذف مواد شیمیایی غیر آلی مانند املاح، فلزات (از جمله سرب)، مواد معدنی، نیترات، آزبست، و برخی از مواد شیمیایی آلی استفاده از یک فیلتر آب اسمز معکوس استفاده کنید. در واقع، بسیاری از مدل‌ها شامل پیش فیلتر و پس‌فیلترها است که رسوب، آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها، THM‌ها و رادون را به دام می‌اندازند. فیلترهای اسمز معکوس، سرب را حذف می‌کند اما برخی از آن‌ها کلر را حذف نمی‌کنند. پس‌فیلتر کربن برای بهبود طعم و مزه آب استفاده می‌شود. کارتریج پیش فیلتر و پس‌فیلتر را باید سالیانه تعویض کرد.بیشتر فیلترهای اسمز معکوس به طور مستقیم به لوله متصل شده و در زیر سینک قرار می‌گیرند. مخزن‌های کوچک، آب تصفیه را تا زمانی که بدان نیاز باشد در خود نگهداری می‌کنند و آب آلوده از طریق یک خط لوله به سیفون سینک تخیله می‌شود. آب نوشیدنی از طریق یک لوله‌ی جدا و قابل نصب در بالای سینک جریان می‌یابد. گواهی‌نامه‌ی محصولی که علاقه‌مند هستید خریداری کنید را چک کنید و اگر ادعاهایی مبنی بر حذف سرب وجود داشت، اثبات آن را از سازنده بخواهید.

• دستگاه‌ های تصفیه آب با اشعه ماورای بنفش (UV)

دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده با اشعه‌ی ماورای بنفش می‌توانند باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین برده و طعم و بوی آب را بهتر کنند اما آن‌ها در برابر آلاینده‌های شیمیایی چاره‌ساز نیستند و در برابر هاگ ها و کیست‌ها اثر نمی‌کنند. دستگاه‌های UV گاهی اوقات در ترکیب با فیلتر کربن برای از بین بردن باکتری‌ها استفاده می‌شوند.

این‌ها تنها چند مورد از انواع دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار است. سطوح ناسالم ناخالصی از قبیل باکتری‌ها، سرب، آفت‌کش‌ها و در هر دو منابع آب شهری دیده می‌شود. لازم است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به منظور دسترسی به آب تمیز با بررسی این که چه موادی در آب شما وجود دارد، درباره‌ی انواع دستگاه های تصفیه آب که مناسب خانه‌ شما است تحقیق کنید. داشتن دانش خوبی از انواع مختلف دستگاه تصفیه آب کمک خواهد کرد که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات