پارس صنعت سپاهان

قفل ایمنی pl801M, آهسته بند درب آسانسور PL803, لیمیت سوئیچ پروانه ای

الزام صدور تأییدیه ایمنی آسانسور برای پایان کار ساختمان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

الزام صدور تأییدیه ایمنی آسانسور برای پایان کار ساختمان

كرج-ایرنا-مدیر کل استاندارد البرز گفت: طبق مصوبه شورای عالی استاندارد صاحبان ساختمان ها بدون اخذ تاییدیه ایمنی، کیفیت و گواهی استاندارد آسانسور خود مجاز به دریافت پایان کار نیستند.

فتانه شکرالهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای استاندارد زیر پوشش استاندارد ملی ایران آن قرار دارند و این موضوع به شهرداری ها برای اجرا هنگام صدور پروانه و پایان کار ساختمان ابلاغ شده است.

وی اظهار کرد: انجام بازرسی آسانسورها فقط توسط شرکت های بازرسی کننده تایید صلاحیت شده توسط استاندارد صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: کلیه شهرداریها در زمان صدور پایان کار ساختمانهای دارای آسانسور، ملزم به دریافت تائیدیه ایمنی عملکرد آسانسور صادره از اداره کل استاندارد استان البرز هستند.
این مسول اضافه کرد: کلیه شهروندان محترم در هنگام خرید واحدهای مسکونی ، اداری و تجاری از وجود تاییدیه ایمنی آسانسور اطمینان حاصل نمایند.
شکرالهی گفت: این شرکت ها باید در بازرسی اولیه و دوره ای آسانسورها، پلاک بازرسی با قید زمان را در آسانسورها نصب و گواهی برای آنها صادر کنند.
وی افزود: شرکت های مذکور موظفند گواهی ایمنی آسانسور را فقط برای آسانسورهایی که توسط شرکت های دارنده پروانه طراحی، نصب و راه اندازی شده اند، صادرکنند.
وی با اشاره به انجام هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر استاندارد ملی آسانسور یادآور شد: بر این اساس کلیه ساختمان های دارای آسانسور بدون اخذ تاییدیه ایمنی، کیفیت و گواهی استاندارد مجاز به اخذ پایان کار نمی باشند.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس صنعت سپاهان

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

قفل ایمنی pl801M، آهسته بند درب آسانسور PL803، لیمیت سوئیچ پروانه ای، بست تراول کابل، قاب شیشه

دسته‌بندی محصولات