بهفرماشین سهند

خط فراوری و بسته بندی حبوبات, خط فرآوری و بسته بندی خشکبار, خط تولید و بسته بندی چیپس میوه

اهداف و مزایای بسته بندی محصولات غذایی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استفاده از پوشش های محافظ و بسته بندی مناسب صنایع غذایی تبدیل به یک موضوع مورد استقبال برای بسیاری از افراد به دلیل توانایی آن در افزایش عمر مفید محصولات غذایی شده است.

از آنجا که مواد و فن آوری بسته بندی علاوه بر حفظ کیفیت و طراوت محصول در طول زمان حائز اهمیت میباشد میتواند یک مسئله مهم در بخش تجاری سازی نیز باشد.

هدف اصلی از بسته بندی مواد غذایی حفظ کیفیت و ایمنی مواد غذایی در طول ذخیره سازی و حمل و نقل آنها و هرچه گسترده تر کردن زمان ماندگاری مواد غذایی با جلوگیری از عوامل نامساعد ویا شرایطی مانند میکروارگانیسم های عامل فساد،آلودگی شیمیایی،اکسیژن،رطوبت،نور،نیروی خارجی وغیره میباشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بهفرماشین سهند

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده

خدمات/محصولات

خط فراوری و بسته بندی حبوبات، خط فرآوری و بسته بندی خشکبار، خط تولید و بسته بندی چیپس میوه، خط تولید و بسته بندی چیپس سیب زمینی، خط فرآوری و بسته بندی چای تی بگ،چای کیسه ای، خط فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی، دستگاه های قند خردکن و بسته بندی، دستگاه کیسه پرکن، دستگاه های قوطی پرکن، دستگاه های کارتن پرکن، خط فرآوری و بسته بندی سبزیجات، خط فرآوری و بسته بندی سبزی خشک، خط فرآوری و بسته بندی ادویه جات، خط تولید و بسته بندی پیاز داغ،پیاز سرخ شده، خط تولید و بسته بندی میوه خشک، دستگاه آسیاب صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات