اندیشه سبز

دستگاه جوجه کشی, یخساز, آبسردکن

معرفی یخساز اتوماتیک رستورانی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یخساز رستورانی از جمله تجهیزاتی می باشد که برای تولید یخ حبه ای و بهداشتی در رستوران ها بکار گرفته می شوند. یخسازهای رستورانی کاملا اتوماتیک می باشند. این دستگاه ها به آب لوله کشی شده وصل می شوند.

لذا کاربر نیاز نیست که مخزن آب آن را پر کند. زمانی که مخزن یخساز توسط کاربر تخلیه و یا تعداد یخهای آن کم می شود ، دستگاه بصورت خودکار آب وارد قالب های مکعبی شکل کرده و آنها را به یخ تبدیل می کند. در یخسازهای اتوماتیک رستورانی بعد از اینکه مخزن یخ پر شود ، دستگاه بصورت خودکار عملیات یخسازی را متوقف می کند و در حالت آماده باش قرار می گیرد.

در این مقاله ما به شما مجموعه نکات طلایی در رابطه با یخساز اتوماتیک رستورانی ارائه می دهیم و در آخر نیز بهترین دستگاه یخساز اتوماتیک رستورانی را به شما معرفی می کنیم.

نکات طلایی به هنگام خرید یخساز اتوماتیک رستورانی

اگر صاحب یک رستوران هستید و می خواهید یک یخساز اتوماتیک رستورانی خرید کنید ، توصیه می کنیم حتما موارد زیر را در دستگاه چک کنید تا از کیفیت دستگاه و عملکرد طولانی مدت آن مطمئن شوید.

ظاهر یخساز

از آنجایی که یخ های این دستگاه مصرف خوراکی دارند ، لذا ظاهر دستگاه باید شکیل و بسیار بهداشتی باشد تا مشتری از دیدن یخ های آن در داخل نوشیدنی خود وحشت نکند. در حقیقت ظاهر زیبا و بهداشتی لازمه تمام دستگاه هایی است که با مواد خوراکی در ارتباط هستند.

بدنه بیرونی یخساز

بدنه بیرونی یخساز باید کاملا ضد زنگ و بر اساس استاندارد های بهداشتی ساخته شده باشد. برای بدنه بیرونی یخسازها بهترین جنس ، استیل خالص می باشد. زیرا این نوع بدنه در عین ضد زنگ بودن ، بسیار مستحکم است.

بدنه داخلی یخساز

بدنه داخلی یخساز نیز اهمیت ویژه ای دارد. زیرا این بدنه نباید پوسیده شود. همچنین بدنه داخلی نباید باعث آلوده شدن یخ ها گردد. بهترین جنس برای بدنه داخلی یخسازها ، ABS می باشد. البته باید از ABS با کیفیت در ساخت یخساز استفاده شود تا یخ ها طعم مطلوب خود را حفظ کنند.

آبگیری خودکار

یخساز اتوماتیک رستورانی باید بدون دخالت کاربر آب را به داخل دستگاه بکشد. مصرف یخ در رستوران ها زیاد می باشد ، لذا دستگاه باید همیشه یخ تولید کند. از طرفی اگر بنا بر این باشد که کاربر مخزن یخسازی را از آب پر کند ، ممکن است در بیشتر مواقع یخ کافی تولید نگردد. لذا یخساز رستورانی باید تمام خودکار باشد و در صورت کم شدن تعداد یخ ها ، مجددا یخ تولید کند.

کندانسور و موتور یخساز

در یخسازهای رستورانی به دلیل کارکرد مداوم آنها ، باید کندانسور دستگاه قوی و ماندگار باشد. کندانسورهای قوی خارجی می توانند بصورت مداوم و طولانی مدت در یخسازهای رستورانی عمل کنند.

عایق بندی یخساز

در شرایطی که برق دستگاه قطع شود ، باید یخ های داخل یخساز تا ساعت ها سالم باقی بمانند. اگر یخساز رستورانی دارای عایق بندی کاملی باشد ، می تواند از تبادل دما به داخل و خارج از دستگاه جلوگیری کرده و از آب شدن یخ ها جلوگیری کند.

تولید یخ حبه ای شفاف و در اندازه های مختلف

ممکن است که بخواهید از انواع یخ های حبه ای ریز ، متوسط و درشت در رستوران خود استفاده کنید. در این مواقع یخساز رستورانی باید قابلیت تولید یخ های شفاف حبه ای در سایز های مختلف را داشته باشد.

تخلیه پسماند های یخ و آب

بهنگام آبگیری و یخسازی مطمئنا در درون دستگاه قطره های اضافی آب باقی خواهند ماند. در یخساز رستورانی این پسماندها باید از طریق لوله ای به بیرون از دستگاه هدایت شوند.

برخورداری یخساز از استاندارد های کافی

رعایت استانداردها و نکات بهداشتی در ساخت یخسازهای رستورانی بسیار الزامی می باشد. چون این دستگاه ها یخ خوراکی ایجاد می کنند ، لذا باید سلامت افراد را به خطر نیندازند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

به جهت تضمین تولید قطعات یدکی ، یخساز رستورانی می بایست شامل گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. زیرا اگر برای قطعه ای از یخساز مشکلی پیش آید ، باید بتوان با تعمیر آن مجددا از دستگاه استفاده کرد.

یخساز اتوماتیک رستورانی اندیشه سبز

اندیشه سبز از معتبر ترین سازندگان تجهیزات سرمایشی در داخل کشور است. علاوه بر تولیدات داخلی اندیشه سبز ، این کمپانی بهترین یخساز اتوماتیک رستورانی خارجی را به بازار ایران ارائه می دهد. این یخسازها که آلبرتینی نام دارند ، توسط کشور ترکیه و تحت لیسانس ایتالیا طراحی میشوند. لذا در ساخت آنها از بهترین قطعات استفاده شده است. یخساز رستورانی اندیشه سبز توان 50 کیلو گرم یخ را در شبانه روز دارد که برای استفاده های خوراکی و نوشیدنی ها در رستوران ها و چه بسا هتل ها بسیار مفید عمل می کنند. اندیشه سبز این یخساز را بصورت انحصاری و با گارانتی 12 ماهه و 10سال خدمات پس از فروش وارد کرده تا خریداران عزیز از بابت تهیه قطعات یدکی دستگاه نگرانی نداشته باشند.

قبل از خرید می توانید در زمینه خرید یخساز اتوماتیک رستورانی از مشاوران ما درخواست مشاوره رایگان بفرمائید. برای اینکار با شماره زیر در ارتباط باشید.