بلسون

ماشین لباسشویی , مینی واش, belson

مینی واش نانو سیلور بلسون

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اولین و تنها ماشین لباسشویی مینی واشنانو سیلور در دنیا با خاصیت میکروب کشی و باکتری زدایی از البسه شما/

 نمونه های تولید شده ، مطابق استاندارد های : 

JIS Z 2801:2000 و ASTM E2149:2001

توسط آزمایشگاه ایران مورد آزمایش قرار گرفته و نتایج مورد قبول حاصل شده است.

مینی واش 2کیلویی بلسون مجهز به سیستم ضدعفونی کننده نانوسیلور ، با توانایی چرخش دوطرفه موتور و فیلترپرزگیر ، بهترین گزینه جهت شستشو و ضدعفونی نمودن البسه ، لباس زیر ، لباس نوزادان و غیره می باشد.

از آنجائیکه شستشوی لباس نوزادان باید با دقت بیشتری صورت پذیرد، مینی واش بلسون را توصیه می کنیم ، چراکه در مینی واشی بلسون از تکنولوژی روز دنیا به منظور ضدعفونی باکتری زدایی و میکروب کشی  استفاده شده است ، نقره Ag ماده اي ضد باكتري و سازگار با محيط زيست و بدن انسان مي باشد . نقره بهترين ماده ضد باكتري و از بين برنده بيش از 650 نوع باكتري بدون اثرات مضر بر بدن انسان است . تاثير عملي نقره :استرليزه كننده قوي ، سيستم هورموني بدن را متعادل نگه مي دارد ، امواج الكترومغناطيس را خنثي مي كند ، ضد باكتري است 
 نانو سیلور چیست و استفاده از آن چه مزیتی دارد ؟

با ريز كردن پودر نقره تا ابعاد 1 نانو متر ذرات نانو سيلوري توليد مي شود كه قدرت بو بري و ضد باكتري قوي دارند شركت بلسون  ذرات نانو سيلور را در قسمتهاي مهم ماشين لباسشويي بكار برده است تا باكتري هاي مختلف موجود در لباس هاي آلوده را از بين ببرد نانو سیلور یک آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی که بر علیه انواع باکتری – ویروس و قارچ ها بکار میروداین فلز در تاریخچه بشری استفاده بجایی داشته .

علاوه برشستن و ضدعفونی نمودن البسه، شما می توانید از مینی واش بلسون جهت باکتری زدایی و میکروب کشی اسباب بازیهای کودکانتان نیز استفاده کنید.

از دیگر مزیت های مینی واش  بلسون علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد بودن این دستگاه، می توان به همسفر بودن آن به دلیل اشغال کمترین فضا، کوچک و سبک بودن آن نیز اشاره کرد. مینی واش بلسون  دارای 2 شلنگ ورودی و خروجی آب، تایمر تنظیم زمان شستشو می باشد.ماشین لباسشویی کوچک با ظرفیت شستشوی 2 کیلو گرم لباس (وزن دستگاه 5/5 کیلو گرم) قابل استفاده در تمامی قسمت های منزل حتی حمام و جاهای مرطوب با 2 سال ضمانت در سراسر ایران بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه به جهت مصرف برق و آب و پودر پایین / در زمان 3 تا 10 دقیقه لباسهای حتی بسیار کثیف را تمییز تمییز می کند. بطوری که شمارا شگفت زده خواهد کرد.

.

فقط و فقط 77000 تومان / همین الان ایمیل بزنید یا تماس بگیرد تا این محصول استثنایی رو بدون واسطه در اختیار داشته باشید

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بلسون

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

ماشین لباسشویی ، مینی واش، belson، بلسون، نی نی، کودک، مینی واش خوب، پاکشوما

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات