چسب یار

واردات و توزیع انواع چسب, فروش چسب های تخصصی, وارد کننده چسب های ساختمانی

ویژگی های یک ماستیک پلی اورتان مناسب چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در این مقاله سعی بر این است تا به مصرف کنندگان و ارایه دهندگان ماستیک پلی اورتان به پروژه ها و همینطور اجرا کنندگان نحوه انتخاب صحیح ماستیک پلی اورتان را آموزش دهیم تا بتوانند بهترین گزینه از بین چسب های پلی اورتان را انتخاب کنند .
1-یک چسب پلی اورتان خوب نبایستی شره(sagging) زیادی داشته باشد بر سطوح عمودی

2-یک چسب پلی اورتان خوب بایستی در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ ندهد

3-یک ماستیک پلی اورتان وقتی بر سطوحی همچون بتن و فلز و سنگ اعمال میشود نبایستی بعد از چند ماه براحتی از روی سطح جدا شود

4-ماستیک های پلی اورتانی که به شکل آدامس هستند اصلا گزینه مناسبی برای انتخاب بخرید نیستند و نبایستی از آنها به عنوان ماستیک استفاده کرد

5-اینکه چسب پلی اورتان رو کجا میخوایم استفاده کنیم در نوع انتخاب ماستیک پلی اورتان میتواند بسیار کمک کند .بطور مثال برای درزگیری بر روی بتن نبایستی از پلی اورتان اتوموتیو و پلی اورتان شیشه اتومبیل استفاده کرد و همینطور برای موارد صنعتی و خودروسازی از ماستیک پلی اورتان ساختمانی استفاده کرد.

در تمام این موارد که بطور خلاصه ذکر شد به جرات میتوان گفت اکثر فروشندگان چسب پلی اورتان دانشی به این موضوع ندارن که این مسله باعث میشود مشتری در کار خود دچار مشکل شود.

پس انتخاب درست کسانی که ماستیک پلی اورتان میفروشند بسیار حایز اهمیت است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

چسب یار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات و توزیع انواع چسب، فروش چسب های تخصصی، وارد کننده چسب های ساختمانی، وارد کننده انحصاری آکفیکس، سیلیکون ماستیک ، چسب بلزونا، انواع درزگیر، انواع فوم، درزگیر و فوم های ضد حریق، چسب های صنعتی، درزگیر های نما، چسب های تخصصی نما، پلی اورتان، پلی اورتان سوسیسی، سیلیکون خنثی، سیلیکون استراکچر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 روز پیش