تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

دلیل نوسان آت برق در ساختمان ها چیست؟ حل زیاد و کم شدن ولتاژ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ایجاد نوسان کابل برق از قدیم مشکلی بود که همه مردم یه جوری با اون روبرو شدند. نوسان برق جریانی است الکتریکی که علت های مهمی دارد مثل خراب شدن و صدمه دیدن تجهیزات برق مورد نیاز و مصرفی ساختمان ها جهت جلوگیری مردن از زیاد و کم شدن جریان نوسان برق در ساختمان در مرحله اول مبدا و دلیل اون در خانه پیدا می شود. به صورت اساسی دلیل های مختلفی داره که باعث نوسان جریان داخل کابل ها می شود که به ترتیب در ادامه به آنها می پردازیم.

1- به علت ازدیاد بار الکتریکی در ساختمان نوسان برق است :

جریان اضافی را می توان از دلیل های اصلی نوسان دانست. بعضی مواقع مقدار توان برق مصرفی ملزومات مخصوصا روشنایی ها از مقدار وات استاندارد خارج می شود. در این موقع با بالا رفتن حرارت گرمای زیادی تولید می گردد که باعث ذوب شدن عایق های سیم و کابل می شود. بنابراین باعث جرقه شده و حتی ممکن است آتش بگیرد. خاموشی شدن به ترتیب و پشت سر هم ساختمان نشانه ای مشخص برای بالا بودن مقدار بار اضافی است. برای حل این مشکل از دستگاه های استبلایزر یا ثابت کننده مقدار جریان نوسانات برقی از مناسب ترین ترفند برای حل مشکل است. ترمیم افت و ثابت نگه داشتن نوسان از شاخص های اصلی این دیوایس است. دستگاه های استبلایزر برای جلوگیری از افت نوسان باعث ممانعت قطع شدگی بیهوده می شوند.

2- اتصالی در بدنه ساختمان :

دیگر دلیل نوسان در ساختمانها فرسودگی و اتصالی در ساختمان است. به کاربردن سیم و کابل هایی غیر استاندارد و پایین بودن کیفیت در زمان بالا رفتن ولتاژ برق باعث اتصالی و خرابی زود رس می شود.در بیرون ساختمان رعد وبرق موجب مشکل پیش آوردن در سیستم کابل کشی می شود و این اتصالی ها باعث کم شدن طول عمر دیوایس ها می شود. جهت رفع این مورد باید خرابی های داخلی را برطرف کرد و در صورت قدیمی بودن سیم و کابل های بی کیفیت آنها را تعویض کرد چرا که استفاده از بهترین کابل ها باعث پایین آوردن نوسان برق می شود.

3- شوک الکتریسیته ای :

دیگر دلیل کم وزیاد شدن برق شوک ها هستند در صورتی که به درستی و غیر اصولی از جریانات برق استفاده شود شوک ایجاد می گردد. این نوع نوسانات اغلب در ساختمان های قدیمی و کهنه اتفاق میافتد. اکثرا زمانی که یک وسیله برقی خاموش یا روشن می شود شوک الکترکی اتفاق میافتد جهت رفع این ایراد باید کابل کشی صحیحی انجام شود.

4- نبودن قطع کننده استاندارد نوسان عادی مدار :

از دلایل نوسان برق نبود قطع کننده ها در مدارات است. یکی از اون قطع کننده ها محافظجان است که در زمان اختلال جریان رفت و برگشت انتساب به قطعی اقدام می شود. همچنین از آتش سوزی و جرقه های نامناسب جلوگری می شود.نبودن این تجهیزات باعث بروز مشکلات زیادی در زمان نوسان جریان برق برای لوازم الکتریکی موجب می گردد.

5 - ظرفیت پایین خروجی دیگر دلیل نوسان :

بعضی خروجی ها دارای ظرفیت کمتری هستند که باعث قطعی و نوسان می شود. در خیلی از ساختمان ها برای مرتفع کردن این مورد از کابل و سیمهای فشار قوی استفاده می شود. همگن نبودن مقدار توان خروجی جریانات برقی باعث مشکل در سیستم کابلکشی ساختمان می شود با استفاده از محافظی با کیفیت زیاد می توان این مشکل را حل کرد.

6- پوسیدگی روکش و خرابی مس نامرغوب سیم و کابل ها :

پایین بودن کیفیت مس کابل ها و پوسیدگی از دلایل زیاد شدن نوسان جریان در منازل است . در صورت متصل شدن به هاب های نوین در صورتی که پیچ بخورد مشکل ساز می شود که باید انها را از داخل ترمینال و شین ها عبور داد.

 

 

4 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل گالوانیزه لوله برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 57 دقیقه پیش