آرمان بستر هزاره - Abstre

معماری داخلی, بازسازی, مبلمان اداری

دکوراسیون داخلی دفتر کار

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دکوراسیون داخلی دفتر کار و نحوه چیدمان وسایل دفتر کار و یا شرکت شما یکی از عوامل مهم در جذب مشتری و جلب اعتماد آنها نسبت به شما و برند شما است.

علاوه بر این به طور کلی محل کار باید به گونه ای باشد تا کارمندان شما نیز احساس راحتی داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

همیشه به خاطر داشته باشید که نور پردازی نامناسب، دیوار های بی رنگ و وسایل و مبلمان بی کیفیت میتواند یکی از عوامل موفق نبون در کسب و کار باشد.

برای مطالعه بیشتر در مورد معماری داخلی ساختمان و مبلمان اداری مدرن روی لینک سبزرنگ کلیک کنید

 دکوراسیون داخلی  دفتر کار

دکوراسیون داخلی دفتر کار و یا شرکت های بزرگ کار راحتی است اما طراحان داخلی معتقدند که طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کاری کوچک نیاز به دقت و دانستن نکات کاربردی است.

ما در این مقاله قصد داریم به شما ترفند هایی را پیشنهاد دهیم تا بتوانید به راحتی دفتر کار کوچک خود را چیدمان کنید. در طراحی دکوراسیون دفاتر کوچک دو اصل را همیشه باید در نظر داشته باشیم.

استفاده بهینه از فضا و تمیز و مرتب بودن می باشد .

رنگ در دکوراسیون داخلی دفترکار 

اولین گام انتخاب رنگ دیوار،سقف و کفپوش ها است. بهتر است برای بزرگ تر نشان دادن فضای کاری، از رنگ هایی مانند سفید، کرم و یا لیمویی استفاده کنید.

انتخاب از بین این سه رنگ کاملا سلیقه ای است. رنگ وسایلی مانند میز، صندلی و یا مبلمان را تیره انتخاب کنید. سعی کنید میز ها به رنگ چوب باشند.

این تضاد رنگ بین دیوار و وسایل موجب می شود تا علاوه بر زیبایی، فضای داخلی محل کار بزرگ تر به نظر برسد.

در انتخاب وسایل هم باید در نظر داشت که ظریف و کاربردی باشند و فضای کمی را اشغال کنند. با توجه به متراژ دفتر کارتان، ابعاد میز و صندلی را انتخاب کنید.

از نکاتی که در هنگام چیدن وسایل باید در نظر گرفت تا بتوانیم از محیط به شکلی بهینه استفاه کنیم، این است که حتما میز ها را در گوشه اتاق قرار دهید.

نور پردازی در دکوراسیون داخلی دفتر کار 

نور پردازی گام بعدی در طراحی داخلی دفاتر کوچک است. چگونگی نور پردازی یکی دیگر از فاکتور های موثر در بزرگ نشان دادن فضاست.

از ترفند های پیشنهاد شده توسط طراحان داخلی معروف، نور پرداز سه بعدی است. ایده جالب کاربردی دیگر این است که شما هالوژن هایی را بر روی سقف تعبیه کنید.

برای نگه داری اسناد و فایل های مربوط به کار، اگر فضای کافی برای کمد ندارید، میتوانید بر روی دیوار شلف و یا قفسه نصب کنید ولی حواستان باشد تا در این کار زیاده روی نکنید.

چرا که محیط کار را شلوغ و نا مرتب نشان میدهد. بهتر است تا میز های با کشو خریداری کنید. در این صورت هم از فضا به شکل بهینه استفاده کرده اید و هم نظم را در محیط کار رعایت کرده اید.

میتوانید برای آنکه حس طراوت و تازگی را در محیط کار ایجاد کنید، از گیاهان استفاده کنید.

نکاتی دیگر از دکوراسیون داخلی دفتر کار

همیشه در دفتر کار کوچک باید سعی شود تا روی میز مرتب و خلوت باشد. موردی که حتی از نظر علمی هم ثابت شده این است که فضای کار اگر مرتب و منظم باشد،

تاثیر مستقیمی بر عملکرد کارمندان می گذارد و باعث می شود تا بتوانند با آرامش وظایف کاری خود را انجام دهند

پس لوازم اضافی را روی میز و یا زیر میز انباشته نکنید چرا که جلوه قشنگی به محیط کار نخواهد داد.

اگر کار شرکت یا دفتر شما به گونه ای است که هر کارمند نیازمند داشتن فضای مجزایی است، بهتر است تا به جای ساخت دیوار، از پارتیشن های شیشه ای و یا چوبی استفاه کنید. ساخت دیوار باعث می شود تا کارمندان فضای محدودی داشته باشند.

بزرگترین چالش دکوراسیون داخلی دفتر کار 

بزرگترین چالش دکوراسیون اداری ، یافتن فضای لازم برای هر کاری که برای اجرای یک تجارت ضروری است. بهترین راه حل استفاده از فضای عمودی بود که یکی از نادیده گرفته ترین جنبه های تزئینات داخلی است.

استفاده از سیستم قفسه بندی مدولار از فروشگاه کانتینر به من این امکان را می دهد که به دلیل تغییر نیاز قفسه ها را اضافه یا حذف کنم.

من برای حداکثر پتانسیل ذخیره سازی آنها را در امتداد یک دیوار از کف تا سقف نصب کردم ، که در تزئینات محل کار بسیار مهم است.

ایده های دکوراسیون داخلی دفتر کار ایده های دکوراسیون اداری بسته به اینکه شما دکوراسیون خانه را انجام می دهید متفاوت است یا به دنبال نوسازی کامل یک دفتر کار هستید ، متفاوت است.طبیعتاً اگر در خانه خود دفتری را تزئین می کنید ، محدود به این هستید که آیا خانه شما یک اتاق جداگانه است که بتوانید در را روی دفتر خود ببندید یا اینکه مجبور هستید از فضایی در خانه خود استفاده کنید که باید کنار گذاشته شود.سازماندهی یک فضای در یک اتاق ناهار خوری گزینه ای به اندازه کافی آسان است و سازماندهی فیلترینگ گسسته ای که با طرح رنگ اتاق غذاخوری شما هماهنگ می شود باعث ایجاد فضایی جذاب برای کار می شود. هنگام انتخاب دکوراسیون اداریشما هنگام انتخاب دکوراسیون داخلی دفتر کار  دو گزینه دارید. شما می توانید برای برجسته کردن فضای کاری خود وسایل دست ساز را انتخاب کنید و یا می توانید زیبایی خود را از طریق گیاهان زندگی واقعی برای زنده نگه داشتن اتاق انتخاب کنید.گیاهان از آنجا که در اندازه ها ، رنگ ها ، شکل ها ، بوها و نیازهای محیطی متنوع هستند متنوع هستند. کارخانه هایی که برای دفتر انتخاب می کنید در مورد آنچه شرکت می گوید بسیار می گویند.درختچه های ژاپنی می توانند یک کیفیت مانند ذن باشند در حالی که گیاهان دارویی نشان دهنده بهبودی هستند. از دیگران به سادگی می توان به عنوان درمانی برای چشم درد استفاده کرد.مبلمان اداریدکوراسیون داخلی

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آرمان بستر هزاره - Abstre

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

معماری داخلی، بازسازی، مبلمان اداری، دکوراسیون داخلی، طراحی، طراحی داخلی، ساخت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات