آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

بهترین کالاهای وارداتی از چین به ایران کدام اند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واردات از چین همیشه برای معامله گران ایده خوبی بوده است ، اما برای تکمیل طرح واردات باید با تامین کننده چینی تماس بگیرید. برای آرامش بیشتر ، می توانید به چین بروید تا کیفیت را دوباره بررسی کنید. واردات کالاهای ارزان از چین و فروش مجدد آنها در بازار محلی یکی از سودآورترین معاملات در جهان است. اما سودآورترین کالایی که در سال 1400 از چین به ایران وارد شد کدام بود؟ با دانستن این پاسخ ، می دانید که برای سود بیشتر می توانید روی چه محصولاتی سرمایه گذاری کنید.
واردات از چین
در سال های اخیر ، تجارت جهانی واردات و صادرات به ویژه در چین رشد چشمگیری داشته است. محصولات چینی بازار ایران را پشت سر گذاشته و بیشترین سهم بازار را در اکثر محصولات به خود اختصاص داده اند. این به دلیل کیفیت و قیمت بسیار پایین محصولات چینی است.
چین به طور کلی بزرگترین انتخاب برای کالاهای وارداتی محسوب می شود. اما اکثر خریداران می خواهند سودآورترین محصولات وارد شده از چین را بدانند. این بدان دلیل است که دانستن ارزان ترین کالاها در چین به خریداران کمک می کند تا واردات خود را از چین آغاز کنند.
مزایای واردات از چین
محصول ارزان
حاشیه سود بالا
محصول با کیفیت بالا
تامین کنندگان همیشه آماده استقبال از شما و فروش محصولات خود هستند.
شما می توانید محصولات منحصر به فرد ، تازه و کمیاب را از چین تهیه کنید
فرصتهای رشد مشاغل بزرگ
ارتباط مستقیم با سازنده
می توانید از نماینده چینی که می تواند برای شما ارسال کند کمک بگیرید
تامین کننده کارآمد
تولید کننده فعال
محصولات متنوع
انعطاف پذیری و تنظیمات درخواستی.
لیست پرفروش ترین محصولات وارداتی از چین
هر تاجری سعی می کند ارزان ترین محصولات را از عمده فروشان چینی تهیه کند. لیست سودآورترین کالاهای وارداتی از چین به ایران در سال 1400 و کالاهای ارزان وارداتی در این مقاله در 10 مورد ذکر شده است.
دامن
نوع پوشاک بهترین محصول وارداتی از چین است. در حقیقت ، همیشه بازار این محصول وجود دارد. چین مواد و پوشاک باکیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید با فروش آنها در هر نقطه از جهان سود هنگفتی کسب کنید.
مردم دوست دارند لباس های چینی بخرند زیرا ارزان و مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این ، کیفیت آنها مشکلی ندارد. اکثر تجار لباس را به عنوان سودآورترین محصولات وارداتی از چین انتخاب می کنند ، زیرا بازار چین بهترین مکان برای خرید لباس شیک با قیمت مناسب است.

علاوه بر این ، حاشیه سود زیادی برای خرید لباس از چین وجود دارد. در صورت خرید عمده ، قیمت بسیار کاهش می یابد. در عوض ، سود بالایی را برای فروش مجدد به شما ارائه می دهد.

وسیله نقلیه
بازار خودرو در حال توسعه است و بازار چین یکی از تأمین کنندگان عمده جهان است. شما می توانید قطعات مختلف خودرو را از چین وارد کنید. می توانید بعداً از آنها برای تعمیر وسایل نقلیه استفاده کنید.

یا می توانید آنها را برای توسعه خودروهای جدید در بازار محلی خود جمع آوری کنید. این یک صنعت در حال پیشرفت است که می تواند فرصت های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این ، پلاستیک ماده اولیه اقلام بیشماری است. تقاضا برای پلاستیک روز به روز در حال افزایش است. چین یک تامین کننده اصلی پلاستیک است و سایر کشورها می توانند به آن تکیه کنند تا گزینه های بهتری ظاهر شود.
سخت افزار
سخت افزار و سایر محصولات مرتبط با رایانه ممکن است گزینه های پردرآمدی باشند که از چین وارد می شوند. در سالهای اخیر ، تقاضا برای موارد رایانه افزایش یافته است.
با توجه به تغییر چشمگیر کامپیوترها و اینترنت ، این وضعیت در چند سال آینده افزایش می یابد. خودروها را می توان در همه جا مشاهده کرد و اهمیت اینترنت غیرقابل انکار است.
نیاز های روزانه
بازار چین منبع محصولات تازه و ارزان است. آنها می توانند گوشت ، محصولات تازه ، محصولات لبنی ، نوشیدنی ها و هرگونه نیاز روزانه را تأمین کنند. علاوه بر این ، چین محصولات گوشتی ، مشروبات الکلی ، شکلات ، آب بطری ، شکر و ماهی را نیز عرضه می کند.
شرکت های مواد غذایی و آشامیدنی از فروش مواد غذایی در سراسر جهان پول زیادی به دست می آورند. شما می توانید گوشت و غذاهای دریایی با کیفیت بالا را از چین وارد کنید. چین به عنوان بزرگترین تامین کننده گوشت منجمد شناخته می شود.
تجهیزات جانبی
با گذشت زمان ، تقاضا برای اثاثیه منزل افزایش می یابد. اکنون مردم بیشتر به طراحی داخلی توجه می کنند و سعی می کنند خانه خود را تزئین کنند.
صنایع دستی
صنایع دستی یک فعالیت سرگرم کننده است که افراد در هر سنی از آن لذت می برند. جنبه مثبت صنایع دستی افراد هستند
در اوقات فراغت با بچه ها یا دوستان خود چیزهای جدید بسازید. با کمال تعجب ، بسیاری از آنها این سرگرمی را به یک تجارت کوچک تبدیل کرده اند.
توصیه می کنیم برای به دست آوردن سود زیاد اقلام مرتبط با صنایع دستی را وارد کنید. زیرا صنایع دستی چین مورد استقبال عموم مردم ایران است.
اسباب بازی
اکثر مردم نمی دانند چه نوع اسباب بازی هایی از چین وارد می شود. حتی در هر کشور/منطقه ای ، فروش اسباب بازی می تواند سودآور باشد.
دلیل آن ساده است هر شهری تعداد زیادی کودک دارد و اسباب بازی ها برای آنها اهمیت زیادی دارد. اگر به دنبال تختخوابی برای خرید اسباب بازی با کمترین قیمت هستید ، چین ممکن است بهترین انتخاب باشد.
بازار چین اسباب بازی های جدید منحصر به فرد را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات