سیماطب

تخت دیالیز , تخت ژنیکولوژی و زنان , تخت اورولوژی

سردی برنج را با مصرف این خوراکی از بین ببرید!

خرما بسیار مغذی و توصیه شده می باشد و به عنوان غذایی کامل از آن نام برده شده است.در این مطلب بیشتر با خواص بی نظیر خرما برای سلامتی آشنا شوید.

به گزارش بهداشت نیوز،خرما بسیار مغذی و توصیه شده می باشد و به عنوان غذایی کامل از آن نام برده شده است.در این مطلب بیشتر با خواص بی نظیر خرما برای سلامتی آشنا شوید.

همچنین بهتره بدونید که برنج به علت طبع سردش موجب بیماری هایی نظیر MS و پارکینسون میشود و خرما به علت طبع گرمی که دارد عوارض سردی برنج را از بین میبرد ! پس حتما بعد برنج خرما میل کنید.

خرما ، میوه ای با طبع گرم با خواص بسیار زیاد ، این میوه برای رفع خشونت بسیار عالی است . همچنین برای کساتی که از بیماری کلیوی رنج میبرند استفاده از خرما برای تقویت کلیه را پیشنهاد میکنیم. درد کمر و مفاصل با استفاده از شربت خرما تسکین پیدا میکند. همچینین خوردن شیر و خرما تقویت کننده ی قوای جنسی است.

خواص بی نظیر خرما

1- اگر خرما با شنبلیله خورده شود جهت سنگ مثانه مفید است.
2- کسانی که میخواهند سنگ مثانه شان خرد شود از دمکردة آن استفاده کنند (دم کرده هسته خرما) و دم کردة آن بسیار قابض است و کسانی که یبوست دارند سعی کنند در هنگام استفاده از دم کردة خرما از غذاهای ساده و ملین استفاده کنند.
3- به خاطر وجود ویتامین B در خرما میوه خوبی برای تعادل اعصاب و نیز باعث رشد است.
4- فسفری که در خرما وجود دارد باعث سر زنده نگاه داشتن سلول‌های عصبی می ‌شود.
5- برای کمبود آهن بسیار مفید است.
6- از ابتلاء به سرطان مصون نگاه می دارد.
7- منیزیم و فسفری که در خرما وجود دارد تقویت کننده اعمال فکری است.
8- چون منیزیم مغز در افراد پیر رفته رفته کم می‌شود به همین علت سالمندان در برنامه خود باید خرما را بگنجانند.
9- منیزیم برای حفظ سلامتی پروستات و کلیه لازم است. می‌دانیم که در هر 100 گرم خرما حدود 63 میلی‌گرم منیزیم وجود دارد در نتیجه خوردن خرما هرگز فراموش نشود.
10- کسانی که دیابت دارند می‌توانند به جای قند از خرما استفاده کنند. زیرا منیزیم که در این میوه وجود دارد کار کلیه و لوزالمعده را آسان می‌کند.
11- کسانی که می خواهند چاق شوند از رطب با بادام است.

5 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

سیماطب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تخت دیالیز ، تخت ژنیکولوژی و زنان ، تخت اورولوژی ، تخت جراحی، تخت بیمارستانی ، یونیت ENT گوش و حلق و بینی ، تخت چشم پزشکی ، تخت معاینه پزشکی ، تخت جراحی اطاق عمل ( جنرال )، تخت کاشت مو، تخت زایمان و معاینه زنان ، تخت پوست و مو، تخت زیبایی ، تخت زنان و زایمان، تخت معاینه ساده ، تخت بستری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 7 هفته قبل