شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

سرمایه‌گذاری برای انرژی خورشیدی در گلستان

در شهرستان مرزی گنبدکاووس درشرق گلستان با داشتن 300 روز آفتابی در سال و گرمای هوا از اردیبهشت تا پایان مهرماه که دربیشتر روزها بالای 30 و بعضاً 50 درجه است، هنوز اقدام درخور توجهی برای استفاده از انرژی خورشیدی در تولید برق نشده است.
«بهرام قائمی»، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق گلستان در گفت‌و‌گو با ایرنا، شرایط تولید برق از انرژی خورشیدی بویژه در نواحی شرقی گلستان را درمقایسه با دیگر استان‌ها مناسب دانست و گفت: شرق گلستان هم از لحاظ میزان روزهای آفتابی و هم از لحاظ دمای هوای آنکه تلفات کمتری در تولید برق خورشیدی دارد، از شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری دراین بخش برخوردار است. قائمی افزود: شرکت توزیع نیروی برق گلستان طرح مطالعات و مکان‌یابی برای تولید برق از انرژی خورشیدی را در این استان انجام داده و 3 شهرستان «آق قلا»، «گنبدکاووس» و «مراوه تپه»برای تولید برق از انرژی خورشیدی مناسب تشخیص داده شده است. 2 گروه سرمایه‌گذاری از کشورهای بنگلادش و آلمان هم که برای تولید برق از انرژی خورشیدی در3 شهر یاد شده مطالعات انجام داده‌اند، آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری اعلام کرده‌اند.
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به اعطای مجوز تولید برق خورشیدی به ظرفیت 7 مگاوات به یک متقاضی از گلستان در مراوه تپه، تصریح کرد: البته ساخت 2 نیروگاه برق با مصرف گاز هر کدام با ظرفیت 12 و 4.2 مگاوات توسط بخش خصوصی در استان انجام شده که برق تولیدی این 2 نیروگاه از اول مرداد امسال وارد مدار می‌شود. وی همچنین نسبت به حمایت دولت از سرمایه‌گذاری درامر تولید برق از انرژی خورشیدی نیز تأکید کرد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 18 ساعت پیش