ایمن سازان تهران/تامین تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حر...

فروش و پخش سیستم های اعلام حریق HOCHIKI, فروش و پخش سیستم های اعلام حریق GENT انگلستان, فروش و پخش سیستم های اعلام حریق C-TEC انگلستان

آشپزخانه در نبود صاحبخانه آتش گرفت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آتش سوزی در آشپزخانه یک واحد مسکونی در طبقه چهارم ساختمانی 5 طبقه با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.به گزارش پایگاه خبری 125، همسایگان عصر روز گذشته پس از اینکه بوی دود شدید از طبقه چهارم ساختمان 5 طبقه مسکونی خود به مشام شان رسید بلافاصله در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش نشانی درخواست کمک کردند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض مطلع شدن از این حادثه در ساعت 15:20 دقیقه دیروز به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 37، 78 و گروه امداد و نجات 2 به همراه خودروهای نردبان و تشک نجات را روانه شهرک کاروان، بلوار قائم كرد.
به گفته ی فرمانده آتش نشانان اعزامی، آتش سوزی در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی حدودا 70 متر مربعی اتفاق افتاد و هم چنان درحال گسترش به قسمت های دیگر این خانه بود.
مصطفی اسدزاده افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان با بستن دستگاه های تنفسی به طبقه چهارم رفته و با توجه به نبود مالک در محل و بسته بودن درب منزل، به سرعت درب ورودی را باز کرده و با تجهیزات خاموش کننده، مشغول خاموش کردن آتش شدند.
وی با اشاره به انتشار دود در طبقات ساختمان، تصریح کرد: همزمان با خاموش کردن این آتش سوزی، نیروهای نجات نیز به جستجو در داخل ساختمان پرداختند وموفق شدند ۴ نفر از ساکنان را که در طبقه پنجم در میان دود گرفتار شده بودند، را نجات دهند.
اسدزاده با اعلام این که این حادثه مصدومی به دنبال نداشت، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمن سازان تهران/تامین تجهیزات سیستم های اعلام و اطفاء حر...

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش و پخش سیستم های اعلام حریق HOCHIKI، فروش و پخش سیستم های اعلام حریق GENT انگلستان، فروش و پخش سیستم های اعلام حریق C-TEC انگلستان، فروش FLAME DETECTOR های ساده و ضد انفجار SPECTREX، فروش و پخش بیم دتکتور های FIRE FIGHTING انگلستان، فروش و پخش سیستم های اعلام حریق APOLLO انگلستان، فروش و پخش سیستم های جامع اعلام حریق زیتکس فنلاند، فروش و پخش سیستم های اعلام حریق MAVILI، طراحی و فروش سیستم های اطفاء حریق FM200

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات