ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

فیدر دستگاه کپی چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از دستگاه کپی برای تهیه چند رونوشت از فایل مورد نظر چه به صورت متنی و چه به متنی استفاده می شود. از زمانیکه این دستگاه ابداع شده است تاکنون تقریبا می توان گفت که تمامی دستگاه های کپی از قابلیت های پرینت، اسکن و حتی فکس برخوردار می باشند و برای کارهای حرفه ای از دستگاه کپی تک کاره استفاده می شود.

حتما بخوانید: قیمت دستگاه کپی رومیزی

 

بنابراین مهم است که قبل از خرید دستگاه کپی به نیاز خود توجه بیشتری داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی فیدر دستگاه کپی بپردازیم.

فیدر دستگاه کپی چیست؟

فیدر در دستگاه کپی یکی از قطعات این دستگاه به شمار می رود که باعث می شود با کمک آن به راحتی و بدون اینکه نیاز باشد درب آن را بلند کنیم از برگه ها، اسناد و سایر فایل ها کپی یا رونوشت بگیریم.

برای استفاده از فیدر دستگاه کپی، اسناد را به صورت دسته ای در فیدر یا قسمت محفظه نگهداره کاغذ قرار داده و سپس دکمه start را فشار می دهیم. بعد از آن اجازه می دهیم تا دستگاه فتوکپی هر کدام از برگه ها را برای کپی بردارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که از فیدر برای اسکن و کپی استفاده می شود و برای چاپ باید کاغذ را داخل کاست کاغذ سفید قرار دهید.

حتما بخوانید: بهترین مارک دستگاه کپی

 

فیدر خودکار اسناد یا تغذیه کننده خودکار کاغذ در دستگاه فتوکپی که به اصطلاح آن را ADF خطاب می کنند از مهم ترین ویژگی هایی است که حین خرید حتما به آن توجه کنید .

 

 

به این دلیل که اگر دستگاه شما فاقد فیدر باشد مجبور خواهید شد به ناچار برگه های کاغذ را برای گرفتن کپی و یا اسکن یکی یکی بر روی شیشه دستگاه قرار دهید در حالیه با فیدر این امکان را دارید تا زمان و انرژی مصرفی را تا حد قابل توجهی کاهش بدهید.

یک فیدر دستگاه کپی می تواند به طور معمول بین یک الی 20 بار صفحه را مدیریت کند

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات