روتنگران پارسه

دستگاه جوش پلی اتیلن, بات فیوژن, جوش هیدرولیک

راهنمای نصب لوله تکجداره پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

راهنمای نصب لوله تکجداره پلی اتیلن 

لوله های پلی اتیلن کاربرد زیادی در انتقال فاضلاب شهری صنعتی ، انتقال گاز رسانی ، انتقال شبكه آبرسانی ، انتقال هوا، انتقال مایعات نفتی و صنعتی انتقال آب های زه كشی دارند .

لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی،دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارند.امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی رو به رشد بوده و مدیران پروژه های اجرائی در اکثر مواقع لوله‌های پلی اتیلن را جایگزین انواع دیگر لوله‌ها نموده‌اند .استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلندر این تصمیم گیری مدیران اجرایی بسیار موثر بوده است.

  •  برش لوله
  • تمیز کردن لوله و متعلقات
  • نصب لوله و متعلقات
  • نصب شیرآلات و متعلقات
  • پشت بندها و مهارهای بتنی
  • خاکریزی مقدماتی روی لوله های نصب شده
  • تمیز نمودن خطوط لوله
  • آزمایش هیدرواستاتیک خطوط لوله نصب شده
  • نتیجه آزمایش
  • تکمیل خاکریزی روی لوله های نصب شده
  •  سایر مشخصات فنی عمومی لوله های پلی اتیلن


۱- برش لوله
در لوله گذاری با استفاده از لوله های پلی اتیلن، مواردی پدید می آید که به قطعه لوله کوتاه تر از شاخه لوله های موجود نیاز پیدا شود.در این موارد، باید با بریدن قسمتی از طول شاخه موجود، قطعه لوله مورد نظر را ساخت. برش لوله باید به طریقی انجام شود که سر لوله های حاصل از برش، کامل و سالم بوده و آسیبی به لوله وارد نیاید.
مقطع برش لوله، باید کاملاً عمود بر محور لوله باشد. برای برش لوله، نباید از اره دندانه درشت )اره نجاری( استفاده کرد. استفاده از اره دستی دندانه ریز )آهن بر(، فقط برای برش لوله های پلی اتیلن تا قطر ۱۰۰ میلیمتر مجاز است. برای برش لوله های بزرگتر، بایدحسب مورد، از ماشین ها و ابزارهای مخصوص برش لوله های پلاستیکی استفاده شود. هنگام برش، برای ثابت نگهداشتن لوله، نباید از گیره استفاده شود، زیرا عمل گیره، باعث جمع شدن لوله و آسیب جداره آن در محل گیره می شود.در کار با ماشین برش با ابزار مخصوص لوله پلی اتیلن، لازم است دستورالعمل و توصیه های سازنده تجهیزات مزبور درباره نحوه استفاده از این تجهیزات و نکات ایمنی، کاملاً رعایت شود.
برای برش لوله، باید از دستگاه هایی استفاده شود که حداقل براده و تراشه را در محل ایجاد کند. پس از اتمام برش، لازم است با استفاده از سوهان مناسب، سطح برش را کاملاً مسطح کرده و تمام براده و تراشه را جدا کرد تا آماده برای جوش لب به لب شود.

فایلهای پیوست

 226٫86 کیلوبایتدانلود
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

روتنگران پارسه

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه جوش پلی اتیلن، بات فیوژن، جوش هیدرولیک، فاضلابی، هیتر دستی، لوله بر، میلگرد خم کن، جوش پلی اتیلن، دستگاه جوش بات فیوژن، دستگاه جوش الکتروفیوژن، لوله پلی اتیلن، لوله کاروگیت، لوله دوجداره، لوله کاروگیت اسپیرال مسلح، منهول پلی اتیلن، لوله کاروگیت و اتصالات دو جداره

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش