پیکو تویز - کاملترین مرکز فروش لوازم مهد ،تجهیزات مهد کود...

سیسمونی کودک, تاب وسرسره ,سرسره بادی شهربازی ومهدکودک

انـــــواع بـــــازی کودکـــــان

بازیهای جسمی:

 بازیهای جسمی از قدیمی ترین انواع بازیها هستند. کودک برای خارج ساختن نیرو ( انرژی ) اضافی بدن خود و یا رهایی از خمودگی و خستگی، اوقاتی را به بازیهای جسمی اختصاص می دهد. از مشخصات این بازی، نیاز به محیط مخصوص بازی و توان جسمی کودک در اجرای بازی است. بازیهای جسمی می توانند هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی و یا ترکیبی از هر دوی آنها انجام گیرند.

بازیهای تقلیدی:

 کودک در هر دوره ای دست به بازیهای تقلیدی می زند.کودک در آغاز به تقلید نقش مطمئن دوستان، والدین، خواهران، برادران و کلا نزدیکان می پردازد و از ایفای نقش آنها، بزرگترین لذت و تجربه را به دست می آورد. در دوران دبستان بیشتر نقش مربیان و معلمان را ایفا می کند و هنگامی که به سن نوجوانی نزدیک می شود، الگوی رفتاری او نیز تغییر می یابد.

از این سنین کودک ( نوجوان ) به تقلید رفتار همسالان خود می پردازد. در واقع از این زمان به بعد تقلید نقش از طرف کودک دیگر به عنوان بازی نیست، بلکه آغازی است برای چگونگی هم خوانی با گروههای اجتماعی و ایفای نقش واقعی زندگی

بازیهای نمایشی:

مهمترین بازی که در آن احساسات، نیازها و عواطف کودکان می تواند بروز و ظهور کند، بازی نمایشی است. بازی نمایشی می تواند کمک کند تا کودک از خود مرکزی بیرون آید و متوجه بیرون خود شود و همچنین به کودک فرصت می دهد تا شخصیت درونی خود را آشکار کند. اگرچه بازیهای تقلیدی و نمایشی با هم مشترکند و درحقیقت بازی نمایشی خود نوعی از بازی تقلیدی است؛ اما نکته ظریف این جاست که در بازی تقلیدی، کودک سعی به تقلید نقش دارد، در حالیکه بلازی نمایشی کودک غلاوه بر تقلید نقش، انتظار خود از آن نقش را نیز بیان می دارد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پیکو تویز - کاملترین مرکز فروش لوازم مهد ،تجهیزات مهد کود...

ساری

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سیسمونی کودک، تاب وسرسره ،سرسره بادی شهربازی ومهدکودک ، تجهیزات کامل مهدکودک ، سرسره مهدکودک ، سرسره ایرانی موز، استخرتوپ وتوپ مهدکودک، الاکلنگدونفره مهدکودک، قیمت وسایل مهدکودک، اسباب بازی مهدکودک، استخر شن واستخرتوپ مهدکودک، میز ونیمکت مهدکودک، لوازم پارک بازی-سرسره، لگو وپازل مهد کودک، کلبه بازی مهدکودک، تجهیزات مهدکودک درتهران ، استخر شن مهدکودک

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 هفته قبل