فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استفاده از بسته تصفیه کمتر رایج است. بسته تصفیه فاضلاب یکی از مهمترین روشهای تصفیه فاضلاب است و در حال حاضر محبوب است. بسته های تصفیه فاضلاب انواع مختلفی دارند ، مانند بسته های فلزی و پلی اتیلن ، و برای اهداف مختلفی از جمله تصفیه فاضلاب انسانی ، تصفیه فاضلاب صنعتی ، تصفیه فاضلاب بهداشتی و تصفیه فاضلاب بیمارستان استفاده می شود.

هدف اصلی استفاده از بسته تصفیه فاضلاب ، ساخت یک تصفیه خانه کوچک است. یکی از مهمترین موارد استفاده از بسته تصفیه فاضلاب و فاضلاب ، استفاده از آب تصفیه شده برای آبیاری فضاهای سبز و آب مخزن انبساط است. در حین ساخت بیمارستان ها و ساختمان های بزرگ و شلوغ ، توجه به استفاده از فاضلاب تولید شده ضروری است. با بسته های تصفیه فاضلاب ، آب را می توان تصفیه کرد و برای اهداف مختلف استفاده کرد.
استفاده از بسته تصفیه فاضلاب
با استفاده از روش لجن فعال ، تصفیه فاضلاب بر روی بسته انجام می شود. تصفیه فاضلاب با این روش آسانتر و کیفیت پساب بهتر است ، بنابراین اولویت بالاتری نسبت به سایر روشهای تصفیه فاضلاب دارد و این روش اغلب برای تصفیه فاضلاب استفاده می شود. یکی از مهمترین و بدیهی ترین دلایل استفاده از روش لجن فعال این است که بوی نامطبوعی ایجاد نمی کند. این روش قدرت بیشتری مصرف می کند اما فضای کمتری را اشغال می کند و باعث محبوبیت بیشتر آن می شود.
انواع ورودی فاضلاب و کاربرد بسته تصفیه فاضلاب
فاضلاب تولید شده به دو دسته بیوشیمیایی و شیمیایی تقسیم می شود. فاضلاب بیوشیمیایی از صنایع غذایی ، فاضلاب انسانی ، دام و آشپزی تشکیل شده است. فاضلاب شیمیایی شامل صنایع شیمیایی ، صنایع سیمان ، پتروشیمی ، پالایشگاه ها ، صنایع نساجی و صنایع کاشی و فولاد است. فاضلاب از هر نوع اعم از شیمیایی یا بیوشیمیایی را می توان در بسته تصفیه فاضلاب تصفیه کرد. بسته های تصفیه فاضلاب قابلیت تصفیه انواع فاضلاب تولید شده و حذف آلودگی آن را دارند.
شرکتهایی که بسته های تصفیه فاضلاب را تولید می کنند
شرکت های آب و فاضلاب یک بسته تصفیه فاضلاب را برای بازیافت مقداری از آب مورد استفاده برای بازیافت آسان فاضلاب تولید شده طراحی کرده اند. پساب های خروجی از این بسته تصفیه فاضلاب دارای کیفیت لازم برای استفاده در فضاهای سبز و موارد دیگر است.

این شرکت ها می توانند انواع مختلفی از بسته های تصفیه فاضلاب را با ظرفیت های مختلف تولید کنند. دیوار و کف این بسته ها از ورق های فولادی با قطر مختلف ، لایه داخلی بسته تصفیه فاضلاب از اپوکسی غنی از روی و لایه بیرونی از رنگ روغن ساخته شده است. بنا به درخواست مشتری ، امکان تولید مخازن بسته تصفیه فاضلاب از پلی اتیلن دوجداره و فایبرگلاس در صورت تمایل مشتری وجود دارد.
برنامه بسته بندی تصفیه فاضلاب
بسته تصفیه فاضلاب در موارد مختلف استفاده می شود. مهمترین کاربردهای بسته های تصفیه فاضلاب عبارتند از: - کاربرد بسته تصفیه فاضلاب بهداشتی در مجتمع های مسکونی - کاربرد بسته تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی در کارواش - بسته تصفیه فاضلاب هتل بهداشتی - بسته تصفیه فاضلاب فلزی برای تصفیه فاضلاب بیمارستان - تصفیه فاضلاب بیمارستانی - بسته تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی در پالایشگاه - بسته تصفیه فاضلاب پلی اتیلن یا فلز در کارخانه ها صنعتی - بسته تصفیه فاضلاب انسانی صحرایی
عوامل موثر بر هزینه بسته تصفیه فاضلاب
1. نوع و شکل فرآیند تصفیه

2. مواد و آلیاژ بسته

3. شرایط آب و هوایی منطقه

4. انتخاب سیستم هوادهی

5. نوع زمینی که بسته در آن قرار دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات