گروه مهندسی هپتاز

فروش ویژه پرینتر, شارژ کارتریج در محل و مواد وصرفی, گارانتی کلیه خدمات و محصولات

دانستنیهای شارژ کارتریج جوهر افشان و راهنمایی نگهداری جوهر افشان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پرینترهای Inkjet (جوهر افشان) بسیار ارزان هستند و قیمتی پایین دارند ، ضمن آنکه هم پرینتر رنگی است و هم اسکنر و هم دستگاه کپی ، اما قیمت کارتریج های جوهر آنها نسبت به قیمتشان بسیار گران است اگر قیمت پرینتر را 70 هزار تومان در نظر بگیریم ، قیمت دو کارتریج سیاه و رنگی آنها نزدیک به 30 هزار تومان می شود که حتی برای خرید هر 3 ماه یک بار هم گران به نظر می رسد .
 
پس بیشتر توجهات به جای حفظ و نگهداری از پرینتر به کارتریجها معطوف شده است .
 
این کارتریجها را می شود پر کرد که قیمت هر بار پر کردن آنها حدود 5 هزار تومان می شود که نسبت به قیمت خرید کارتریج نو به صرفه تر است ، اما باید توجه داشت که وقتی کارتریج جوهر تمام می شود یا نزدیک تمام شدن است ، اگر دقت لازم را در نگهداری از آن به عمل نیاورید ، سریع خشک می شود و دیگر نمی توان آن را پر کنید . بدین ترتیب ، مجبورید پولی بیشتری بابت خرید کارتریج نو بپردازید .
 
بهتر است وقتی اولین آثار تمام شدن جوهر کارتریج ها را مشاهده کردید وقت را تلف نکنید و سریه کارتریج را از پرینتر خارج کنید و با دقت بسته بندی کنید و به دست کسی برسانید که بتواند کارتریج را برایتان شارژ کند . اگر خودتان نیز می توانید کارتریج را شارژ کنید وقت را تلف نکنید .
 
برای بسته بندی کردن کارتریج و حمل آن می توانید به روش زیر اقدام کنید .
 
پس از خارج کردن کارتریج از پرینتر ( حتما دقت کنید که انگشتان دستتان هد و لایه حساس تماس کارتریج به پرینتر را لمس نکند ) ، سپس کارتریج را در کیسه پلاستیکی قرار دهید و با کشی نازک پلاستیک را به دور کارتریج محکم کنید دقت کنید کش روی هد و یا قسمت اتصال کارتریج به پرینتر برخور نکند .
 
  چند نکته مهم
 
* کارتریج را سریع شارژکنید چون دیر شدن باعث خشک شدن کارتریج می شود .
 
*هرگز با کارتریجی که جوهرش تمام شده است اقدام به گرفتن پرینت نکنید چون خشک کار کردن هد کارتریج باعث استحکاک بر روی کاغذ شده و ممکن است کارتریج را بسوزاند .
 
* در هنگام تعویض کارتریج دست شما مرطوب یا چرب نباشد چون باعث آسیب رساندن به کارتریج می شود .
 
*هنگامی که قصد شارژ کارتریج را دارید دقت کنید که از جوهر مخصوص و مرغوب استفاده کنید .
 
*در هنگام شارژ از پرکردن زیاد کارتریج خوداری کنید چون جوهر اضافی از هد کارتریج نشت می کند و باعث آسیب رسیدن به پرینتر می شود .
 
*برای تمیز کردن جوهر خشک شده در هد کارتریج از دستمال مرطوب استفاده نکنید بهتر است از مایع مخصوص این کار استفاده شود .
 
*اگر برای مدتی طولانی قصد استفاده از پرینتر را ندارد کارتریج ها را خارج کرده و در پوش آنها را بگذارید و به صورتی که هد آنها پاین باشد در جعبه مخصوص کارتریج نگهداری کنید .
 
*سعی کنید هر چند روز یکبار از پرینتر خود استفاده کنید تا کارتریج ها خشک نشود .

گروه مهندسی هپتاز

 عرضه کننده ی انواع پرینتر و کارتریج اورجینال

شما را به عضویت در وبسایت www.hptaz.com دعوت می کند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه مهندسی هپتاز

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش ویژه پرینتر، شارژ کارتریج در محل و مواد وصرفی، گارانتی کلیه خدمات و محصولات، پلاتر-فکس-اسکنر، کارتریج، کاغذ، تعمیرات پرینتر، hp 276

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات