شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

فرش مجازی هوشمند, شیشه هوشمند, تبدیل شیشه به مانیتور تاچ

شما تا به حال در اسمان تجربه استفاده از اینترنت را داشته اید؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اینترنت در آسمان:

وای فای در هواپیما چگونه کار میکند؟

شما تا به حال در اسمان تجربه استفاده از اینترنت را داشته اید؟

چند سالی است که اینترنت پای خودش را به آسمان ها هم باز کرده است و هم اکنون در برخی از کشور ها وشرکت های هواپیمایی ، اینترنت بصورت وای فای به مسافران به صورت پولی و یا رایگان در طول پرواز ارائه میشود.

اما تا به حال به این مساله فکر کرده اید که هواپیما در طول پرواز چگونه به اینترنت متصل می شود و دسترسی مسافران به اینترنت چگونه برقرار است؟

به طور کلی دو روش برای اتصال به اینترنت در هواپیما وجود دارد .

یکی از طریق ماهواره است که این روش در حال حاضر مسیر گرانی تلقی می شود و کمتر سراغ آن میروند .

روش دوم تا حد زیادی مانند روشی است که تلفن های همراه از آن استفاده میکنند و هواپیما به دکل های محابراتی که روی زمین قرار دارند متصل می شود.

در واقع تجهیزات ارسال و دریافت روی همان دکل های مخابرایت که برای تلفن همراه است نصب میشود ، با این تفاوت که این دکل ها امواج را به سوی آسمان و برای هواپیما ها ارسال میکنند.

در طول مسیر پرواز هواپیما ارتباطش را بین هر کدام از این دکل های مخابراتی جابجا میکند تا همیشه ارتباط اینترنت را حفظ نموده و آن را در اختیار مسافران قرار بدهد.

اما تا به حال اینترنت هوایی به مناطق خاصی محدود بوده که دکل های مخابراتی روی زمین در دسترس بوده است و هر جا که پرواز روی دریا و اقیانوس بوده باید با اینترنت خداحافطی می کردید.

اما شرکت های هواپیمایی به این  فکر افتادند که در پروازهای بین المللی هم خدمات اینتر نتیشان را ارائه بدهند و برای این کار سراغ ماهواره ها رفتند .

هر چند استفاده از ماهواره برای اینترنت گرانتر است و نیاز به نصب تجهیزات بیشتر و سنگین تری هم روی هواپیماها دارد ، اما به نظر میرسد شرکت های بیشتری تمایل پیدا کردند که اینکار را انجام بدهند ، برای مثال هواپیمای لوفتهانزای آلمان هم اکنون در برخی خطوط هواپیمایی بین المللی اش اینترنت ماهواره ای به مسافران ارائه میکند و یکی از خطوط هواپیمایی امریکا نیز تصمیم به پیاده سازی اینترنت ماهواره ای برای پرواز های بین المللی اش کرده است .

اگر کمی به شرکت های هواپیمایی زمان بدهید احتمالا تا چند سال دیگر جایی در اسمان ها باقی نمی ماند که نتوانید از اینترنت استفاده کنید

مجله گزارش بازار دیجیتال  شماره 6  

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بین المللی پاسارگاد اینتراکتیو | مانیتور شیشه ای و ف...

سوئد، Värmland، Karlstad

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فرش مجازی هوشمند، شیشه هوشمند، تبدیل شیشه به مانیتور تاچ، میز هوشمند رستوران، دیوار هوشمند، تابلو دیواری اینتراکتیو، تبدیل شیشه به تلویزیون، حوض مجازی، فوتبال مجازی، مانیتور مجازی، تلویزیون شیشه ای، مانیتور شیشه ای، آینه مجازی اینتراکتیو، تبلیغات اینتراکتیو، تبلیغات هوشمند تعاملی، آلبوم کاتالوگ مجازی، Interactive floor، Glassy Tv، Interactive wall، Rear Projection، محصولات تبلیغاتی هوشمند، تجهیزات تبلیغاتی تعاملی، لوازم تبلیغات اینتراکتیو، وسایل تبلیغات مدرن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات